Rusza kampania „Łódź kreatywna”

Brief for Poland / Aktualności

Ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej „Łódź Pozdrawia”. Na billboardach w największych miastach Polski Łódź promuje między innymi słynną szkołę filmową i największą galerię Street Artu. Autorem kampanii jest MOSQI.TO.

-

Kampania outdoorowa „Łódź Pozdrawia” to niestandardowe, kontekstowe billboardy, których przekaz skierowany jest do mieszkańców Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia, Krakowa i Śląska.

– Siłą kampanii są hasła nawiązujące do bieżących wydarzeń czy konkretnych miejsc, np. „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają Transatlantyk w Poznaniu”. To właśnie hasła dominują w ogólnym przekazie. Chcieliśmy też puścić oko do odbiorców kampanii – podkreśla Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca w MOSQI.TO.

Na sierpniowych plakatach pojawiły się między innymi hasła: „Murale z Łodzi pozdrawiają Street Art z Warszawy”, „Filmowcy z Łodzi pozdrawiają morze talentów”, „Muzeum Sztuki ms2 z Łodzi pozdrawia Panoramę Racławicką”.

– Tą kampanią staramy się utrwalić w świadomości Polaków, że mamy u siebie wybitne szkoły, doskonałe muzea oraz artystów. Dostajemy sporo telefonów z różnych stron Polski, że nas widać i że o billboardach się mówi. Podobno przebijamy się przez reklamowy szum informacyjny – mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji łódzkiego magistratu.

Od 30 czerwca działa także aplikacja konkursowa „Łódź Pozdrawia”. Można do niej wejść przez fanpage Łodzi, MOSQI.TO i Łódź hipsterem miast. W konkursie może wziąć udział każdy, kto chce sam stworzyć reklamę Łodzi. Do tej pory łodzianie stworzyli niemal 400 plakatów i oddali 11 500 głosów. Aplikacja działa bez żadnego wsparcia reklamowego.

Kampania „Łódź Pozdrawia” ruszyła w maju tego roku i potrwa do końca października. Jesienią w TVP, TVN i stacjach tematycznych zostaną wyemitowane dwa spoty: pierwszy zachęci do odwiedzenia miasta, drugi do inwestowania w Łodzi. W całej Polsce pojawią się także kolejna odsłona kampanii billboardowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.