Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Brief.pl / Inspiracje

W Sopocie powstaje pierwszy polski społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy. Wspólnie z polskimi kierowcami, siedmiorgiem największych polskich blogerów motoryzacyjnych oraz Michałem Kościuszko, jednym z najlepszych polskich kierowców, Ergo Hestia tworzy „Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy”.

-

Drugi co do wielkości ubezpieczyciel rozpoczął akcję tworzenia pierwszego w Polsce społecznościowego poradnika bezpiecznej jazdy. Ambasadorami akcji zostało siedmioro czołowych polskich blogerów motoryzacyjnych, którzy nie tylko zaproponują własne porady dotyczące tego jak jeździć bezpiecznie, ale sfilmują je – i udostępnią wszystkim chętnym.

- Polscy kierowcy są znani z fantazji na drodze. Ale mają również doświadczenie, wiedzę i własne sposoby na to, by bezpiecznie dotrzeć z punktu A do punktu B. Zależy nam, żeby podzielili się tą wiedzą; wspólnie chcielibyśmy zebrać najcenniejsze porady bezpiecznej jazdy polskich kierowców i udostępnić wszystkim, którzy chcą jeździć bezpiecznie – mówi Maciej Kuźmicz, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.

Akcja #postępyRobię będzie trwać m.in. na blogach, ale również w mediach społecznościowych: na profilu Grupy Ergo Hestia w portalu społecznościowym Facebook oraz w kanale YouTube firmy ubezpieczeniowej.

Do końca sierpnia tego roku blogerzy: Antymoto, AutomotiveBlog.PL, Just Well Driven, Prentki, SpalaczBenzyny oraz Strefa Kulturalnej JAZDY będą dzielić się swoją niemałą wiedzą motoryzacyjną z czytelnikami. Współpraca blogerów z polskimi kierowcami będzie odbywała się właśnie pod okiem jednego z mistrzów kierownicy – Michała Kościuszko. Dodatkowo, każdy polski kierowca będzie mógł wysłać swoją poradę na adres: postepyrobie@ergohestia.pl

Na najciekawsze propozycje czytelników blogów czekają nagrody: m.in. kursy bezpiecznej jazdy w Szkole Jazdy Michała Kościuszko. Będą też opublikowane w multimedialnym „Niecodziennym poradniku codziennej jazdy”.

Partnerem akcji jest wydawnictwo Helion a patronem medialnym Radio RMF.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.