Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Brief.pl / Inspiracje

W Sopocie powstaje pierwszy polski społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy. Wspólnie z polskimi kierowcami, siedmiorgiem największych polskich blogerów motoryzacyjnych oraz Michałem Kościuszko, jednym z najlepszych polskich kierowców, Ergo Hestia tworzy „Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy”.

-

Drugi co do wielkości ubezpieczyciel rozpoczął akcję tworzenia pierwszego w Polsce społecznościowego poradnika bezpiecznej jazdy. Ambasadorami akcji zostało siedmioro czołowych polskich blogerów motoryzacyjnych, którzy nie tylko zaproponują własne porady dotyczące tego jak jeździć bezpiecznie, ale sfilmują je – i udostępnią wszystkim chętnym.

- Polscy kierowcy są znani z fantazji na drodze. Ale mają również doświadczenie, wiedzę i własne sposoby na to, by bezpiecznie dotrzeć z punktu A do punktu B. Zależy nam, żeby podzielili się tą wiedzą; wspólnie chcielibyśmy zebrać najcenniejsze porady bezpiecznej jazdy polskich kierowców i udostępnić wszystkim, którzy chcą jeździć bezpiecznie – mówi Maciej Kuźmicz, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.

Akcja #postępyRobię będzie trwać m.in. na blogach, ale również w mediach społecznościowych: na profilu Grupy Ergo Hestia w portalu społecznościowym Facebook oraz w kanale YouTube firmy ubezpieczeniowej.

Do końca sierpnia tego roku blogerzy: Antymoto, AutomotiveBlog.PL, Just Well Driven, Prentki, SpalaczBenzyny oraz Strefa Kulturalnej JAZDY będą dzielić się swoją niemałą wiedzą motoryzacyjną z czytelnikami. Współpraca blogerów z polskimi kierowcami będzie odbywała się właśnie pod okiem jednego z mistrzów kierownicy – Michała Kościuszko. Dodatkowo, każdy polski kierowca będzie mógł wysłać swoją poradę na adres: postepyrobie@ergohestia.pl

Na najciekawsze propozycje czytelników blogów czekają nagrody: m.in. kursy bezpiecznej jazdy w Szkole Jazdy Michała Kościuszko. Będą też opublikowane w multimedialnym „Niecodziennym poradniku codziennej jazdy”.

Partnerem akcji jest wydawnictwo Helion a patronem medialnym Radio RMF.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.