wp - grudzien 2016

Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy

Brief.pl / Inspiracje

W Sopocie powstaje pierwszy polski społecznościowy poradnik bezpiecznej jazdy. Wspólnie z polskimi kierowcami, siedmiorgiem największych polskich blogerów motoryzacyjnych oraz Michałem Kościuszko, jednym z najlepszych polskich kierowców, Ergo Hestia tworzy „Niecodzienny Poradnik Codziennej Jazdy”.

-

Drugi co do wielkości ubezpieczyciel rozpoczął akcję tworzenia pierwszego w Polsce społecznościowego poradnika bezpiecznej jazdy. Ambasadorami akcji zostało siedmioro czołowych polskich blogerów motoryzacyjnych, którzy nie tylko zaproponują własne porady dotyczące tego jak jeździć bezpiecznie, ale sfilmują je – i udostępnią wszystkim chętnym.

- Polscy kierowcy są znani z fantazji na drodze. Ale mają również doświadczenie, wiedzę i własne sposoby na to, by bezpiecznie dotrzeć z punktu A do punktu B. Zależy nam, żeby podzielili się tą wiedzą; wspólnie chcielibyśmy zebrać najcenniejsze porady bezpiecznej jazdy polskich kierowców i udostępnić wszystkim, którzy chcą jeździć bezpiecznie – mówi Maciej Kuźmicz, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii.

Akcja #postępyRobię będzie trwać m.in. na blogach, ale również w mediach społecznościowych: na profilu Grupy Ergo Hestia w portalu społecznościowym Facebook oraz w kanale YouTube firmy ubezpieczeniowej.

Do końca sierpnia tego roku blogerzy: Antymoto, AutomotiveBlog.PL, Just Well Driven, Prentki, SpalaczBenzyny oraz Strefa Kulturalnej JAZDY będą dzielić się swoją niemałą wiedzą motoryzacyjną z czytelnikami. Współpraca blogerów z polskimi kierowcami będzie odbywała się właśnie pod okiem jednego z mistrzów kierownicy – Michała Kościuszko. Dodatkowo, każdy polski kierowca będzie mógł wysłać swoją poradę na adres: postepyrobie@ergohestia.pl

Na najciekawsze propozycje czytelników blogów czekają nagrody: m.in. kursy bezpiecznej jazdy w Szkole Jazdy Michała Kościuszko. Będą też opublikowane w multimedialnym „Niecodziennym poradniku codziennej jazdy”.

Partnerem akcji jest wydawnictwo Helion a patronem medialnym Radio RMF.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.