Gmail: dodana funkcja unsubscribe

Gmail: dodana funkcja unsubscribe

Brief.pl / Aktualności

Wielu użytkowników poczty Gmail narzeka na zbyt dużą liczbę spamu, który przychodzi na ich skrzynkę. Google, mając to na uwadze, wprowadziło przycisk, który umożliwi wypisywanie się z list mailingowych!

-

6 sierpnia na swoim profilu na Google Plus, Gmail obwieścił dodanie przycisku umożliwiającego wypisanie się z niechcianych list mailingowych.

Dzięki temu użytkownicy jednego z najbardziej popularnych klientów poczty elektronicznej mają być bardziej zadowoleni z usługi.

Dodatkowo opcja unsubscribe została zamieszczona tuż obok adres email nadawcy, dzięki czemu nie trzeba klikać w maila i szukać w nim możliwości wypisania się z listy subskrybentów.

gmail unsubscribe

Warto jednak pamiętać, że Polska to kraj z opcją "opt-in". Oznacza to tyle, że użytkownik musi wyrazić zgodę na otrzymywanie maili i przesyłek promocyjnych. W USA natomiast obowiązuje "opt-out", czyli każdy adres może zostać dodany do listy mailingowej, ale jego właściciel musi mieć możliwość bezproblemowego wypisania się z niej. Dlatego też nowa funkcja Gmail zapewne ucieszy bardziej użytkowników ze Stanów Zjednoczonych.

::

© mstanley13 - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.