e-commerce – zakupy grupowe: INFOGRAFIKA

e-commerce – zakupy grupowe:  INFOGRAFIKA

Brief.pl / Wiedza

W Polsce, Rosji i Turcji spada zainteresowanie zakupami grupowymi, podczas gdy w Danii widoczny jest trend wzrostowy. W Turcji wśród internautów odwiedzających oferujące je strony przeważają konsumenci w wieku 18-34 lata, a w Danii powyżej 45 roku życia.

-

Gemius sprawdził popularność stron oferujących zakupy grupowe w Danii, Polsce, Rosji i Turcji. W analizie uwzględniono dane z ostatniego miesiąca każdego kwartału w latach 2012-2014. Okazuje się, że spadek popularności badanych stron jest najbardziej widoczny w Rosji (niemal pięciokrotny spadek liczby internautów) i w Polsce (ponad dwukrotny). Inaczej jest w Danii, gdzie ruch na stronach oferujących zakupy grupowe wzrósł dwuipółkrotnie.

Zakupy grupowe to domena kobiet i osób z wykształceniem wyższym

Kim są internauci, którzy polują na okazje w serwisach z zakupami grupowymi? Analiza wszystkich użytkowników pod względem ich cech społeczno-demograficznych pokazuje, że w każdym z analizowanych krajów z serwisów oferujących zakupy grupowe częściej korzystają kobiety niż mężczyźni oraz osoby z wykształceniem wyższym. W Turcji są to przede wszystkim konsumenci między 18 a 34 rokiem życia (stanowią 2/3 użytkowników analizowanych stron WWW). Z kolei w Polsce i Rosji ponad połowa internautów polujących na okazje w serwisach zakupów grupowych to dorośli między 25 a 44 rokiem życia, a w Danii w wieku 45 plus.

::

::

źródło: Gemius

© dashadima - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.