AudioTrip: polski startup na Kickstarterze

Brief.pl / Aktualności

AudioTrip wykorzystuje funkcję audioprzewodników oraz najnowszych technologii mobilnych. Dzięki aplikacji z łatwością odnajdziemy się w nowym miejsc, a także zwiedzimy mnóstwo ciekawych lokalizacji.

-

Obecnie projekt zebrał 1,855 dolarów z 30 tys., które jest celem. Do jego osiągnięcia twórcom aplikacji pozostało 30 dni.

AudioTrip to zbiór 25 informatorów po 24 miastach europejskich, w tym między innymi po Amsterdamie, Dublinie, Genewie, Oslo, Paryżu, Pradze czy Warszawie. Są one nagrane przez lokalnych, profesjonalnych przewodników. AudioTrip umożliwia zatem słuchać tych opowieści w momencie położenia w konkretnej lokalizacji.

::

Rekord polskiego crowdfundingu!

::

Jak rozpocząć zwiedzanie

Po ściągnięciu aplikacji na swój smartfon załóż na uszy słuchawki i kliknij „zwiedzaj”. Na kranie pojawi się mapa i trasa prowadząca po kolejnych punktach wycieczki. Kiedy zbliżysz się do konkretnego punktu na mapie aplikacja automatycznie odtworzy nagranie na jego temat. Dostępne są również opcje zwiedzania wewnątrz budynków, wtedy autoodtwarzanie rozpocznie się przy konkretnym eksponacie. W „przerwach” pomiędzy punktami aplikacja ma uruchomioną tak zwaną historię w tle lub melodię wybraną przez autora wycieczki. Co ważne, aplikacja działa offline!

::

Aby pobrać i dowiedzieć się więcej na temat aplikacji wejdźcie tutaj.

Jeżeli chcecie wspomóc aplikację na Kickstarterze kliknijcie tutaj.

 

 

Źródło: Kickstarter; AudioTrip

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.