AudioTrip: polski startup na Kickstarterze

Brief.pl / Aktualności

AudioTrip wykorzystuje funkcję audioprzewodników oraz najnowszych technologii mobilnych. Dzięki aplikacji z łatwością odnajdziemy się w nowym miejsc, a także zwiedzimy mnóstwo ciekawych lokalizacji.

-

Obecnie projekt zebrał 1,855 dolarów z 30 tys., które jest celem. Do jego osiągnięcia twórcom aplikacji pozostało 30 dni.

AudioTrip to zbiór 25 informatorów po 24 miastach europejskich, w tym między innymi po Amsterdamie, Dublinie, Genewie, Oslo, Paryżu, Pradze czy Warszawie. Są one nagrane przez lokalnych, profesjonalnych przewodników. AudioTrip umożliwia zatem słuchać tych opowieści w momencie położenia w konkretnej lokalizacji.

::

Rekord polskiego crowdfundingu!

::

Jak rozpocząć zwiedzanie

Po ściągnięciu aplikacji na swój smartfon załóż na uszy słuchawki i kliknij „zwiedzaj”. Na kranie pojawi się mapa i trasa prowadząca po kolejnych punktach wycieczki. Kiedy zbliżysz się do konkretnego punktu na mapie aplikacja automatycznie odtworzy nagranie na jego temat. Dostępne są również opcje zwiedzania wewnątrz budynków, wtedy autoodtwarzanie rozpocznie się przy konkretnym eksponacie. W „przerwach” pomiędzy punktami aplikacja ma uruchomioną tak zwaną historię w tle lub melodię wybraną przez autora wycieczki. Co ważne, aplikacja działa offline!

::

Aby pobrać i dowiedzieć się więcej na temat aplikacji wejdźcie tutaj.

Jeżeli chcecie wspomóc aplikację na Kickstarterze kliknijcie tutaj.

 

 

Źródło: Kickstarter; AudioTrip

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.