AudioTrip: polski startup na Kickstarterze

Brief.pl / Aktualności

AudioTrip wykorzystuje funkcję audioprzewodników oraz najnowszych technologii mobilnych. Dzięki aplikacji z łatwością odnajdziemy się w nowym miejsc, a także zwiedzimy mnóstwo ciekawych lokalizacji.

-

Obecnie projekt zebrał 1,855 dolarów z 30 tys., które jest celem. Do jego osiągnięcia twórcom aplikacji pozostało 30 dni.

AudioTrip to zbiór 25 informatorów po 24 miastach europejskich, w tym między innymi po Amsterdamie, Dublinie, Genewie, Oslo, Paryżu, Pradze czy Warszawie. Są one nagrane przez lokalnych, profesjonalnych przewodników. AudioTrip umożliwia zatem słuchać tych opowieści w momencie położenia w konkretnej lokalizacji.

::

Rekord polskiego crowdfundingu!

::

Jak rozpocząć zwiedzanie

Po ściągnięciu aplikacji na swój smartfon załóż na uszy słuchawki i kliknij „zwiedzaj”. Na kranie pojawi się mapa i trasa prowadząca po kolejnych punktach wycieczki. Kiedy zbliżysz się do konkretnego punktu na mapie aplikacja automatycznie odtworzy nagranie na jego temat. Dostępne są również opcje zwiedzania wewnątrz budynków, wtedy autoodtwarzanie rozpocznie się przy konkretnym eksponacie. W „przerwach” pomiędzy punktami aplikacja ma uruchomioną tak zwaną historię w tle lub melodię wybraną przez autora wycieczki. Co ważne, aplikacja działa offline!

::

Aby pobrać i dowiedzieć się więcej na temat aplikacji wejdźcie tutaj.

Jeżeli chcecie wspomóc aplikację na Kickstarterze kliknijcie tutaj.

 

 

Źródło: Kickstarter; AudioTrip

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.