Sztuka wypowiedzi publicznej - warsztaty

Sztuka wypowiedzi publicznej - warsztaty

Magazyn / Wiedza

Ostatnie miejsca na warsztaty organizowane przez Brief, które poprowadzi Leszek Stafiej. Zapraszamy!

-

Brief Akademia zaprasza na warsztat:

Sztuka wypowiedzi publicznej: Jak mówić i co pokazać, żeby przekonać

Termin:
13 sierpnia 2014 (środa)
 
Warszawa | Prowadzący: Leszek Stafiej

Efekty:
Opanowanie przez uczestnika praktycznej umiejętności swobodnej i skutecznej wypowiedzi publicznej w wystąpieniach na żywo:
- w organizacji - sztuka prezentacji w kontaktach ze współpracownikami i kontrahentem;
- na forum publicznym - wystąpienia okolicznościowe;
- w mediach  - telewizja, Internet, radio.

Program seminarium obejmuje:
- umiejętności psychofizyczne: samoocena, samokontrola, kontrola audytorium;
- umiejętności merytoryczne: przygotowanie techniczne i merytoryczne, techniki i narzędzia, estetyka wypowiedzi, mnemotechnika i perswazyjność
- jak radzić sobie w sytuacjach trudnych
- wzorce
godne naśladowania.

Metodologia:
- warsztat z niezbędnym minimum teorii
- praktyka indywidualna
- rejestracja audio-video
- informacja zwrotna
Każdy uczestnik ma co najmniej dwukrotną okazję praktycznego wystąpienia publicznego z rejestracją vid
eo i informacja zwrotną.

Zagadnienia:
- analiza przypadków: słynne przemówienia
- praktyczne ćwiczenia z wystąpień publicznych ( prezentacji) obejmujące przygotowanie psychofizyczne i merytoryczne
- przezwyciężanie barier i typowych trudności
- arsenał skutecznych narzędzi retorycznych
- doskonalenie estetyki wypowiedzi.

Program sesji warsztatowej:
- godzinna sesja żelaznych reguł
- pięć godzin ( 2 x 2,5 godziny) warsztatów praktycznych z informacją zwrotną

::

 Leszek Stafiej

Prowadzący: Leszek Stafiej
Niezależny doradca i publicysta w dziedzinie komunikacji społecznej; wykładowca UW, SGH, Akademii Leona Koźmińskiego; przedsiębiorca; doradca Ministerstwa Rozwoju Regionalnego ds. komunikacji społecznej; ekspert ds. dialogu obywatelskiego; współtwórca Krakowskiego Programu Dialogu Społecznego; publicysta marketingowy, moderator i panelista.

::

Koszt uczestnictwa: 850 zł + VAT / osoba
Formularz dostępny na www.brief.pl
W polu "kod rabatowy" prosimy o wpisanie terminu.

Zgłoszenia przyjmujemy do 7 sierpnia. Maksymalna liczba uczestników w grupie: 12 osób.
Istnieje możliwość zamówienia indywidualnej sesji coachingowej.

Zapraszamy!

Kontakt:
​Aleksandra Klimczyk
ola.klimczyk@brief.pl
+48 664 027 877

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?