Nowe barwy Groupona

Nowe barwy Groupona

Brief.pl / Aktualności

Nowy layout i funkcjonalności strony są odpowiedzią na to, że w serwisie dostępnych jest znacznie więcej ofert niż na początku. Wcześniej było ich mniej, a sprzedawane były na zasadzie zakupów grupowych. Strona została więc zaprojektowana w taki sposób, by ułatwić użytkownikom wygodne znalezienie interesujących ich propozycji.

-

Dominujący wcześniej zielony kolor został zastąpiony „czystszym”, minimalistycznym białym tłem. Użytkownicy zobaczą też nową czcionkę – Open Sans. Layout sprzyja teraz wygodnym zakupom - wybór ofert jest łatwiejszy niż wcześniej, dzięki wyeksponowanej wyszukiwarce, bardziej intuicyjnej nawigacji, a także możliwości dokładniejszego filtrowania.

Strona Groupon.pl od teraz zacznie się automatycznie personalizować, dostosowując widok witryny do indywidualnego użytkownika. Oferty wyświetlane są teraz na podstawie informacji, którymi podzielili się klienci, aby upewnić się, że to, co oferuje im serwis najbardziej odpowiada ich zainteresowaniom (np. oferty wyświetlane są zależnie od zaszeregowania przez pryzmat płci i miejsca zamieszkania). Ta zmiana jest kolejnym krokiem ku personalizacji serwisu po kwietniowym wprowadzeniu Smart Deals, czyli inteligentnego newslettera Groupon, przygotowującego oferty według demografii i lokalizacji użytkowników.

Dodatkowo w przypadku niektórych ofert w sekcjach Travel i Local dostępne będzie narzędzie do rezerwacji online (np. w restauracjach i w hotelach), co będzie ułatwieniem zarówno dla kupujących, jak i firm oferujących swoje usługi.

Groupon zmienił się na dwóch płaszczyznach. Pierwszą z nich jest sfera online, którą można zobaczyć od razu, kiedy wejdzie się na stronę. Druga wielka zmiana zaszła w sferze offline, o którą dbamy dzięki ciągle udoskonalanym narzędziom, pozwalającym na weryfikację potencjalnych klientów biznesowych oraz ich ocenę przez użytkowników. Wprowadziliśmy także zasadę bezwarunkowego zwrotu środków w przypadku nierzetelnych firm - powiedziała Aniela Hejnowska, dyrektor zarządzająca Groupon Polska.

Nowa odsłona strony to również dobra wiadomość dla klientów biznesowych Groupon, wystawiających w serwisie swoje oferty. Dzięki estetyce, propozycje firm są teraz lepiej wyeksponowane i użytkownicy chętniej je kupią - globalne badania firmy wykazały, że obroty po wprowadzeniu nowego layoutu i funkcji na stronie wzrosły w niektórych krajach nawet o 15 proc. (np. w Wielkiej Brytanii).

Zmiany są elementem globalnej polityki unifikacyjnej Groupon. W formie docelowej będzie możliwość wprowadzania modyfikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich krajach, w których obecna jest firma.

Tagi:

Groupon WWW

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.