Tu zaczyna się zdrowie

Brief.pl / Inspiracje

Jak przełamać stereotypy na temat narzędzi marketingowych w obszarze health i well-being? Czy można stworzyć szereg rozwiązań, dających konsumentom prawdziwą wartość dodaną? Udowodniliśmy, że to możliwe.

-

Zadanie: Wpłynąć na budowę wizerunku USP Zdrowie jako lidera nie tylko w kategorii farmaceutycznej, ale również jako firmy wyznaczającej trendy w kompleksowym podejściu do zdrowia.

Taka idea towarzyszyła nam, kiedy trzy lata temu opracowaliśmy dla naszego Klienta program Stworzone dla Zdrowia. Jego kluczowym projektem jest Centrum Stworzone dla Zdrowia.

Lubicie nowoczesny design? Zatem wyobraźcie sobie dwa budynki o łącznej powierzchni 400 m2. Całkowicie mobilne, całoroczne i samowystarczalne. Ich fasada powstała z 32 000 sadzonek roślin. Dokładnie tak – ściany budynku są żywe i stanowią niezwykłe doznanie dla zmysłów.

Wejdźcie do środka. Zatrzymajcie się i odetchnijcie. Pamiętajcie – wszystko, czego tu dotkniecie, co usłyszycie i zobaczycie, stworzyliśmy z myślą o Was i Waszym zdrowiu.

W tym celu, wnętrze budynku zostało wyposażone w system diagnostyczno-aplikacyjny, który pozwala zdiagnozować organizm na podstawie 54 współczynników, odczytywanych przez urządzenia podczas badania. Integralność diagnozerów, technologia RFID (system identyfikujący użytkownika) oraz 21 aplikacji opartych na technologii kinetycznej oraz dedykowanej, pozwala Wam uzyskać spersonalizowaną wiedzę na temat kondycji Waszego organizmu. Brzmi kosmicznie? Spokojnie, przewodnikami w tej podróży jest wykwalifikowany personel.

Wsłuchaliście się już w dźwięki zainspirowane brzmieniem ludzkiego ciała w strefie audio? Rzućcie kostką na interaktywnym stole, aby uruchomić mobilne aplikacje. Nie zapomnijcie ich spersonalizować, aby dowiedzieć się, czego potrzebujecie do osiągnięcia pełni zdrowia. Ile wynosi Wasz wiek biologiczny? Jak pozostać młodym duchem i ciałem? Czy wiecie, co wspólnego ma Wasz mózg z 10-watową żarówką?

Mamy nadzieję, że przekonaliście się, jak wyjątkowym mechanizmem jest Wasze ciało oraz skorzystaliście z bogatej bazy porad i wskazówek, które ułatwią Wam codzienne dbanie o zdrowie… ponieważ właśnie odwiedziliście Centrum Stworzone dla Zdrowia.

Nie zapomnijcie o przestrzeni wokół Centrum. To miejsce grupowych treningów, prowadzonych przez wybitnych sportowców. Organizowane są tu również spotkania kulturalne, które stanowią źródło inspiracji i wiedzy o trendach w modzie, żywieniu i psychologii.

Podróż po Polsce rozpoczęliśmy rok temu w Warszawie. W tym roku Centrum zostało wkomponowane w zabytkowe otoczenie Targu Węglowego w Gdańsku, a wraz z nadejściem wakacji budynki stanęły w okolicach mola w Brzeźnie.

Komunikację reklamową oparliśmy na konkretnym beneficie, jaki stanowi poznanie oraz zdiagnozowanie stanu swojego organizmu. W tym roku ambasadorem Centrum Stworzone dla Zdrowia został Mateusz Kusznierewicz – mistrz olimpijski, mocno związany z Trójmiastem, który aktywnie uczestniczy w życiu Centrum. Jego wizerunek promował Centrum również na materiałach reklamowych.

Efekty?

W ciągu dwóch miesięcy Centrum Stworzone dla Zdrowia odwiedziło ponad 14 000 osób. Podczas wizyty, każdy odwiedzający miał ciągły, 30-minutowy kontakt z brandingiem USP Zdrowie. Odwiedzający pozostawili 6 000 adresów mailowych, a liczba wejść na konta użytkowników i stronę www wyniosła 16 000. Połączenie przełomowych narzędzi i technologii oraz współpraca z partnerami sprawiły, że Centrum Stworzone dla Zdrowia stało się naturalnym miejscem dla mieszkańców Gdańska, które skupia najważniejsze inicjatywy zdrowotne Trójmiasta (Bieg Gdańszczan, Triathlon Gdański) oraz aktywnie uczestniczy w życiu miasta (Noc Muzeów). Centrum Stworzone dla Zdrowia można odwiedzać do końca sierpnia, codziennie od godz. 10:00 do 20:00.

::

Za projekt i realizację odpowiada agencja Connectmedica, która specjalizuje się w rozwiązaniach i komunikacji z obszaru szeroko pojętego zdrowia.

Tagi:

USP Zdrowie

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.