Tu zaczyna się zdrowie

Brief.pl / Inspiracje

Jak przełamać stereotypy na temat narzędzi marketingowych w obszarze health i well-being? Czy można stworzyć szereg rozwiązań, dających konsumentom prawdziwą wartość dodaną? Udowodniliśmy, że to możliwe.

-

Zadanie: Wpłynąć na budowę wizerunku USP Zdrowie jako lidera nie tylko w kategorii farmaceutycznej, ale również jako firmy wyznaczającej trendy w kompleksowym podejściu do zdrowia.

Taka idea towarzyszyła nam, kiedy trzy lata temu opracowaliśmy dla naszego Klienta program Stworzone dla Zdrowia. Jego kluczowym projektem jest Centrum Stworzone dla Zdrowia.

Lubicie nowoczesny design? Zatem wyobraźcie sobie dwa budynki o łącznej powierzchni 400 m2. Całkowicie mobilne, całoroczne i samowystarczalne. Ich fasada powstała z 32 000 sadzonek roślin. Dokładnie tak – ściany budynku są żywe i stanowią niezwykłe doznanie dla zmysłów.

Wejdźcie do środka. Zatrzymajcie się i odetchnijcie. Pamiętajcie – wszystko, czego tu dotkniecie, co usłyszycie i zobaczycie, stworzyliśmy z myślą o Was i Waszym zdrowiu.

W tym celu, wnętrze budynku zostało wyposażone w system diagnostyczno-aplikacyjny, który pozwala zdiagnozować organizm na podstawie 54 współczynników, odczytywanych przez urządzenia podczas badania. Integralność diagnozerów, technologia RFID (system identyfikujący użytkownika) oraz 21 aplikacji opartych na technologii kinetycznej oraz dedykowanej, pozwala Wam uzyskać spersonalizowaną wiedzę na temat kondycji Waszego organizmu. Brzmi kosmicznie? Spokojnie, przewodnikami w tej podróży jest wykwalifikowany personel.

Wsłuchaliście się już w dźwięki zainspirowane brzmieniem ludzkiego ciała w strefie audio? Rzućcie kostką na interaktywnym stole, aby uruchomić mobilne aplikacje. Nie zapomnijcie ich spersonalizować, aby dowiedzieć się, czego potrzebujecie do osiągnięcia pełni zdrowia. Ile wynosi Wasz wiek biologiczny? Jak pozostać młodym duchem i ciałem? Czy wiecie, co wspólnego ma Wasz mózg z 10-watową żarówką?

Mamy nadzieję, że przekonaliście się, jak wyjątkowym mechanizmem jest Wasze ciało oraz skorzystaliście z bogatej bazy porad i wskazówek, które ułatwią Wam codzienne dbanie o zdrowie… ponieważ właśnie odwiedziliście Centrum Stworzone dla Zdrowia.

Nie zapomnijcie o przestrzeni wokół Centrum. To miejsce grupowych treningów, prowadzonych przez wybitnych sportowców. Organizowane są tu również spotkania kulturalne, które stanowią źródło inspiracji i wiedzy o trendach w modzie, żywieniu i psychologii.

Podróż po Polsce rozpoczęliśmy rok temu w Warszawie. W tym roku Centrum zostało wkomponowane w zabytkowe otoczenie Targu Węglowego w Gdańsku, a wraz z nadejściem wakacji budynki stanęły w okolicach mola w Brzeźnie.

Komunikację reklamową oparliśmy na konkretnym beneficie, jaki stanowi poznanie oraz zdiagnozowanie stanu swojego organizmu. W tym roku ambasadorem Centrum Stworzone dla Zdrowia został Mateusz Kusznierewicz – mistrz olimpijski, mocno związany z Trójmiastem, który aktywnie uczestniczy w życiu Centrum. Jego wizerunek promował Centrum również na materiałach reklamowych.

Efekty?

W ciągu dwóch miesięcy Centrum Stworzone dla Zdrowia odwiedziło ponad 14 000 osób. Podczas wizyty, każdy odwiedzający miał ciągły, 30-minutowy kontakt z brandingiem USP Zdrowie. Odwiedzający pozostawili 6 000 adresów mailowych, a liczba wejść na konta użytkowników i stronę www wyniosła 16 000. Połączenie przełomowych narzędzi i technologii oraz współpraca z partnerami sprawiły, że Centrum Stworzone dla Zdrowia stało się naturalnym miejscem dla mieszkańców Gdańska, które skupia najważniejsze inicjatywy zdrowotne Trójmiasta (Bieg Gdańszczan, Triathlon Gdański) oraz aktywnie uczestniczy w życiu miasta (Noc Muzeów). Centrum Stworzone dla Zdrowia można odwiedzać do końca sierpnia, codziennie od godz. 10:00 do 20:00.

::

Za projekt i realizację odpowiada agencja Connectmedica, która specjalizuje się w rozwiązaniach i komunikacji z obszaru szeroko pojętego zdrowia.

Tagi:

USP Zdrowie

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.