Alior Bank: Nowy sponsor Reprezentacji Polski

Alior Bank: Nowy sponsor Reprezentacji Polski

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank, na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, uzyskał tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Współpraca Alior Banku z PZPN obejmie m.in. realizację strategicznych projektów skierowanych do kibiców reprezentacji.

-

W ramach umowy Alior Bank otrzymał prawo do posługiwania się  tytułem „Oficjalnego Sponsora” Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Piłkarskiej Reprezentacji Polski do lat 21 oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski.

Zawarta pomiędzy Alior Bankiem i Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowa weszła w życie 1 sierpnia 2014 r. i będzie obowiązywała przez okres dwóch lat. Alior Bank będzie zatem sponsorem reprezentacji już od początku eliminacji do EURO 2016 i pierwszego meczu, który polska drużyna rozegra 7 września br. z Gibraltarem.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Alior Bankiem, który jest jedną z wiodących instytucji finansowych, działających w sektorze usług bankowych w Polsce. Cieszymy się, że tak uznana firma zdecydowała się wspierać polską reprezentację. Ponadto, dzięki współpracy pomiędzy PZPN a Alior Bankiem, przedstawimy niebawem ciekawe rozwiązania skierowane do wszystkich kibiców piłkarskich w naszym kraju – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Jednym z projektów, które Alior Bank będzie realizował w ramach współpracy sponsorskiej z PZPN jest stworzenie portalu internetowego „Łączy nas piłka”, zrzeszającego kibiców polskiej reprezentacji.

- Za pośrednictwem portalu społecznościowego „Łączy nas piłka” fani futbolu będą mogli skorzystać z innowacyjnych rozwiązań łączących świat sportu i bankowości, które dotychczas nie były oferowane kibicom polskiej reprezentacji. Jesteśmy pewni, że przyniosą one dodatkowe korzyści i radość fanom piłki nożnej powiedział Krzysztof Czuba, wiceprezes zarządu Alior Banku.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.