Alior Bank: Nowy sponsor Reprezentacji Polski

Alior Bank: Nowy sponsor Reprezentacji Polski

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank, na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, uzyskał tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Współpraca Alior Banku z PZPN obejmie m.in. realizację strategicznych projektów skierowanych do kibiców reprezentacji.

-

W ramach umowy Alior Bank otrzymał prawo do posługiwania się  tytułem „Oficjalnego Sponsora” Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Piłkarskiej Reprezentacji Polski do lat 21 oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski.

Zawarta pomiędzy Alior Bankiem i Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowa weszła w życie 1 sierpnia 2014 r. i będzie obowiązywała przez okres dwóch lat. Alior Bank będzie zatem sponsorem reprezentacji już od początku eliminacji do EURO 2016 i pierwszego meczu, który polska drużyna rozegra 7 września br. z Gibraltarem.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Alior Bankiem, który jest jedną z wiodących instytucji finansowych, działających w sektorze usług bankowych w Polsce. Cieszymy się, że tak uznana firma zdecydowała się wspierać polską reprezentację. Ponadto, dzięki współpracy pomiędzy PZPN a Alior Bankiem, przedstawimy niebawem ciekawe rozwiązania skierowane do wszystkich kibiców piłkarskich w naszym kraju – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Jednym z projektów, które Alior Bank będzie realizował w ramach współpracy sponsorskiej z PZPN jest stworzenie portalu internetowego „Łączy nas piłka”, zrzeszającego kibiców polskiej reprezentacji.

- Za pośrednictwem portalu społecznościowego „Łączy nas piłka” fani futbolu będą mogli skorzystać z innowacyjnych rozwiązań łączących świat sportu i bankowości, które dotychczas nie były oferowane kibicom polskiej reprezentacji. Jesteśmy pewni, że przyniosą one dodatkowe korzyści i radość fanom piłki nożnej powiedział Krzysztof Czuba, wiceprezes zarządu Alior Banku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.