Alior Bank: Nowy sponsor Reprezentacji Polski

Alior Bank: Nowy sponsor Reprezentacji Polski

Brief.pl / Aktualności

Alior Bank, na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, uzyskał tytuł „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Współpraca Alior Banku z PZPN obejmie m.in. realizację strategicznych projektów skierowanych do kibiców reprezentacji.

-

W ramach umowy Alior Bank otrzymał prawo do posługiwania się  tytułem „Oficjalnego Sponsora” Piłkarskiej Reprezentacji Polski, Piłkarskiej Reprezentacji Polski do lat 21 oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski.

Zawarta pomiędzy Alior Bankiem i Polskim Związkiem Piłki Nożnej umowa weszła w życie 1 sierpnia 2014 r. i będzie obowiązywała przez okres dwóch lat. Alior Bank będzie zatem sponsorem reprezentacji już od początku eliminacji do EURO 2016 i pierwszego meczu, który polska drużyna rozegra 7 września br. z Gibraltarem.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Alior Bankiem, który jest jedną z wiodących instytucji finansowych, działających w sektorze usług bankowych w Polsce. Cieszymy się, że tak uznana firma zdecydowała się wspierać polską reprezentację. Ponadto, dzięki współpracy pomiędzy PZPN a Alior Bankiem, przedstawimy niebawem ciekawe rozwiązania skierowane do wszystkich kibiców piłkarskich w naszym kraju – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Jednym z projektów, które Alior Bank będzie realizował w ramach współpracy sponsorskiej z PZPN jest stworzenie portalu internetowego „Łączy nas piłka”, zrzeszającego kibiców polskiej reprezentacji.

- Za pośrednictwem portalu społecznościowego „Łączy nas piłka” fani futbolu będą mogli skorzystać z innowacyjnych rozwiązań łączących świat sportu i bankowości, które dotychczas nie były oferowane kibicom polskiej reprezentacji. Jesteśmy pewni, że przyniosą one dodatkowe korzyści i radość fanom piłki nożnej powiedział Krzysztof Czuba, wiceprezes zarządu Alior Banku.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?