Polska aplikacja Brainly pobrana już 1,8 mln razy!

Polska aplikacja Brainly pobrana już 1,8 mln razy!

Brief.pl / Inspiracje

Brainly to aplikacja, która umożliwia dostęp do społeczności milionów najzdolniejszych uczniów na całym świecie. Wystarczy uruchomić aplikację i dodać pytanie, by w ciągu kilku minut otrzymać pomoc od innego ucznia. Brainly wciela w życie ideę społecznościowego uczenia się (crowd learning) w wydaniu mobilnym.

-

Krakowski startup Brainly to przykład polskiej firmy z  prawdziwie eksportowym produktem. W tym miesiącu aplikacje mobilne z grupy Brainly przekroczyły 1,8 mln pobrań. Oprócz Rosji, Polski, Brazylii i USA, aplikacja Brainly jest też pobierana w takich krajach jak Turcja (150 tys), Kazachstan (ponad 50 tys ściągnięć), Indonezja (39 tys), Ekwador (22 tys) i Białoruś (15 tys). W Rosji aktualnie jedna trzecia wszystkich treści dodawana jest do portalu z urządzeń mobilnych.

Aplikacja Brainly była notowana w rosyjskim i indonezyjskim Appstore na 1 miejscu w kategorii edukacja, a przez cały rok szkolny nie opuszczała TOP5. W Rosji weszła też do TOP100 ogólnego rankingu.

Portal dostępny jest w 14 najpopularniejszych językach świata, w tym także w wersji indyjskiej Brainly.in, gdzie pytania i odpowiedzi dodawane są w języku hindi, który jest jednym z przedmiotów nauczanych. Brakuje tylko wersji w języku arabskim i chińskim. Brainly działa już w Indiach, w obu Amerykach, budowane są pierwsze społeczności w Azji i w Afryce. Zgromadzono ponad 400 moderatorów z 35 krajów świata, którzy w roku szkolnym sprawdzają kilkadziesiąt tysięcy pytań i odpowiedzi dziennie. Wśród nich są profesorowie, emerytowani i aktywni nauczyciele, studenci, doktoranci, rodzice oraz zdolni uczniowe. To duża, zaangażowana społeczność i jedna z największych wartości portalu. 

Każde nowe rozwiązanie wprowadzane przez twórców aplikacji testowane jest początkowo na polskiej wersji serwisu - zadane.pl. Aktualnie społeczność zadane.pl to 4 mln unikalnych użytkowników (UU) miesięcznie. Aktywni użytkownicy bezinteresownie pomagają sobie nawzajem w nauce, codziennie odpowiadając na kilkadziesiąt tysięcy pytań z 23 przedmiotów szkolnych.  

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.