Polski projekt nagrodzony Impact Award

Polski projekt nagrodzony Impact Award

Brief.pl / CSR

Prowadzony od 2002 r. program Tesco dla Szkół został uhonorowany przez ekspertów League of American Communications Professional główną nagrodą Impact Award w kategorii Best community relations program. Tesco Polska to pierwszy od kilku lat rodzimy laureat Impact Awards.

-

W gronie tegorocznych laureatów LACP Impact Awards, wśród firm nagrodzonych przez specjalistów w dziedzinie komunikacji, znalazły się m.in. Applebee’s, Coca-Cola HBC Romania, Cisco Systems i Wells Fargo.

Projekt jest realizowany wspólnie z agencją Garden of Words. Dotychczas dzięki programowi ponad 11 tys. szkół zyskało nowoczesny sprzęt dydaktyczny o wartości 13 mln zł.

Program Tesco dla Szkół

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.