Polski projekt nagrodzony Impact Award

Polski projekt nagrodzony Impact Award

Brief.pl / CSR

Prowadzony od 2002 r. program Tesco dla Szkół został uhonorowany przez ekspertów League of American Communications Professional główną nagrodą Impact Award w kategorii Best community relations program. Tesco Polska to pierwszy od kilku lat rodzimy laureat Impact Awards.

-

W gronie tegorocznych laureatów LACP Impact Awards, wśród firm nagrodzonych przez specjalistów w dziedzinie komunikacji, znalazły się m.in. Applebee’s, Coca-Cola HBC Romania, Cisco Systems i Wells Fargo.

Projekt jest realizowany wspólnie z agencją Garden of Words. Dotychczas dzięki programowi ponad 11 tys. szkół zyskało nowoczesny sprzęt dydaktyczny o wartości 13 mln zł.

Program Tesco dla Szkół

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.