Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Brief.pl / Ludzie

Grzegorz Przychodni został dyrektorem finansowym w Concept Liberty Group SA. Odpowiada za zarządzanie finansami Grupy oraz za jej projekty inwestycyjne i spółki portfelowe.

-

W zakres jego kompetencji wchodzą: operacje cash flow, ryzyko inwestycyjne, raportowanie, controlling, rachunkowość, budżetowanie procesów konsolidacyjnych oraz podatki. Funkcja Dyrektora Finansowego jest nowym stanowiskiem w strukturach Concept Liberty Group SA.

 

- Wierzymy, że wraz z pojawieniem się w naszej grupie tak doświadczonej osoby, jaką jest Grzegorz Przychodni, pojawi się również dużo nowych, ciekawych i przede wszystkim skutecznych biznesowo rozwiązań – podkreśla Rafał Plewiński, prezes Concept Liberty Group SA.

Przez ostatnie siedemnaście lat Grzegorz Przychodni pełnił funkcje lidera finansowego, zarządzając finansami kilku spółek w ramach jednej z największych grup reklamowych na świecie, czyli McCann Worldgroup w Polsce. Przez blisko pięć lat był członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum, należącej do McCann Worldgroup. Z kolei w jednej ze spółek, będącej częścią grupy IPG Mediabrands (w Polsce domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise), piastował funkcję Interim CFO.

 

- Widzę olbrzymią perspektywę rozwoju dla całej, notowanej na giełdzie Grupy, ale również dla każdej spółki chcącej być wiodącą firmą w swojej branżymówi Grzegorz Przychodni.

Nowy Dyrektor Finansowy Concept Liberty Group SA jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz UKSW w Warszawie.

Concept Liberty Group S.A. jest pierwszą firmą notowaną na parkiecie NewConnect GPW, która specjalizuje się w Content Marketingu. W skład CLG wchodzi grupa spółek oferujących nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.