Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Brief.pl / Ludzie

Grzegorz Przychodni został dyrektorem finansowym w Concept Liberty Group SA. Odpowiada za zarządzanie finansami Grupy oraz za jej projekty inwestycyjne i spółki portfelowe.

-

W zakres jego kompetencji wchodzą: operacje cash flow, ryzyko inwestycyjne, raportowanie, controlling, rachunkowość, budżetowanie procesów konsolidacyjnych oraz podatki. Funkcja Dyrektora Finansowego jest nowym stanowiskiem w strukturach Concept Liberty Group SA.

 

- Wierzymy, że wraz z pojawieniem się w naszej grupie tak doświadczonej osoby, jaką jest Grzegorz Przychodni, pojawi się również dużo nowych, ciekawych i przede wszystkim skutecznych biznesowo rozwiązań – podkreśla Rafał Plewiński, prezes Concept Liberty Group SA.

Przez ostatnie siedemnaście lat Grzegorz Przychodni pełnił funkcje lidera finansowego, zarządzając finansami kilku spółek w ramach jednej z największych grup reklamowych na świecie, czyli McCann Worldgroup w Polsce. Przez blisko pięć lat był członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum, należącej do McCann Worldgroup. Z kolei w jednej ze spółek, będącej częścią grupy IPG Mediabrands (w Polsce domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise), piastował funkcję Interim CFO.

 

- Widzę olbrzymią perspektywę rozwoju dla całej, notowanej na giełdzie Grupy, ale również dla każdej spółki chcącej być wiodącą firmą w swojej branżymówi Grzegorz Przychodni.

Nowy Dyrektor Finansowy Concept Liberty Group SA jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz UKSW w Warszawie.

Concept Liberty Group S.A. jest pierwszą firmą notowaną na parkiecie NewConnect GPW, która specjalizuje się w Content Marketingu. W skład CLG wchodzi grupa spółek oferujących nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.