Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Brief.pl / Ludzie

Grzegorz Przychodni został dyrektorem finansowym w Concept Liberty Group SA. Odpowiada za zarządzanie finansami Grupy oraz za jej projekty inwestycyjne i spółki portfelowe.

-

W zakres jego kompetencji wchodzą: operacje cash flow, ryzyko inwestycyjne, raportowanie, controlling, rachunkowość, budżetowanie procesów konsolidacyjnych oraz podatki. Funkcja Dyrektora Finansowego jest nowym stanowiskiem w strukturach Concept Liberty Group SA.

 

- Wierzymy, że wraz z pojawieniem się w naszej grupie tak doświadczonej osoby, jaką jest Grzegorz Przychodni, pojawi się również dużo nowych, ciekawych i przede wszystkim skutecznych biznesowo rozwiązań – podkreśla Rafał Plewiński, prezes Concept Liberty Group SA.

Przez ostatnie siedemnaście lat Grzegorz Przychodni pełnił funkcje lidera finansowego, zarządzając finansami kilku spółek w ramach jednej z największych grup reklamowych na świecie, czyli McCann Worldgroup w Polsce. Przez blisko pięć lat był członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum, należącej do McCann Worldgroup. Z kolei w jednej ze spółek, będącej częścią grupy IPG Mediabrands (w Polsce domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise), piastował funkcję Interim CFO.

 

- Widzę olbrzymią perspektywę rozwoju dla całej, notowanej na giełdzie Grupy, ale również dla każdej spółki chcącej być wiodącą firmą w swojej branżymówi Grzegorz Przychodni.

Nowy Dyrektor Finansowy Concept Liberty Group SA jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz UKSW w Warszawie.

Concept Liberty Group S.A. jest pierwszą firmą notowaną na parkiecie NewConnect GPW, która specjalizuje się w Content Marketingu. W skład CLG wchodzi grupa spółek oferujących nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.