wp - grudzien 2016

Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Grzegorz Przychodni w Concept Liberty Group SA

Brief.pl / Ludzie

Grzegorz Przychodni został dyrektorem finansowym w Concept Liberty Group SA. Odpowiada za zarządzanie finansami Grupy oraz za jej projekty inwestycyjne i spółki portfelowe.

-

W zakres jego kompetencji wchodzą: operacje cash flow, ryzyko inwestycyjne, raportowanie, controlling, rachunkowość, budżetowanie procesów konsolidacyjnych oraz podatki. Funkcja Dyrektora Finansowego jest nowym stanowiskiem w strukturach Concept Liberty Group SA.

 

- Wierzymy, że wraz z pojawieniem się w naszej grupie tak doświadczonej osoby, jaką jest Grzegorz Przychodni, pojawi się również dużo nowych, ciekawych i przede wszystkim skutecznych biznesowo rozwiązań – podkreśla Rafał Plewiński, prezes Concept Liberty Group SA.

Przez ostatnie siedemnaście lat Grzegorz Przychodni pełnił funkcje lidera finansowego, zarządzając finansami kilku spółek w ramach jednej z największych grup reklamowych na świecie, czyli McCann Worldgroup w Polsce. Przez blisko pięć lat był członkiem zarządu agencji reklamowej Momentum, należącej do McCann Worldgroup. Z kolei w jednej ze spółek, będącej częścią grupy IPG Mediabrands (w Polsce domy mediowe Initiative, Universal McCann, BPN, U2 Media i Reprise), piastował funkcję Interim CFO.

 

- Widzę olbrzymią perspektywę rozwoju dla całej, notowanej na giełdzie Grupy, ale również dla każdej spółki chcącej być wiodącą firmą w swojej branżymówi Grzegorz Przychodni.

Nowy Dyrektor Finansowy Concept Liberty Group SA jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz UKSW w Warszawie.

Concept Liberty Group S.A. jest pierwszą firmą notowaną na parkiecie NewConnect GPW, która specjalizuje się w Content Marketingu. W skład CLG wchodzi grupa spółek oferujących nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.