5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

Brief.pl / Wiedza

Co zrobić, aby odbiorcy nie rezygnowali z subskrypcji naszego mailingu? Infografika od Email Delivered dostarcza pięć wskazówek jak sprawić, aby każdy wysłany przez Was email został otwarty.

-

Emaile są nadal bardzo popularnym kanałem marketingowym. Jednak ważnym jest, aby ten, kto otrzymuje maila, również  go otworzył.

::

Wartość reklamy online w 2013 wzrosła

::

Po pierwsze, pamiętaj, że po drugiej stronie są ludzie… a nie portfele!

Po drugie, odpowiedz sobie na pytanie, jakie treści przekonały użytkowników do zasubskrybowania Twojego kanału i dostarczaj im ich.

Po trzecie, myśl o sprzedaży i przekazuj treść w taki sposób, aby odbiorca nie czuł się nią zaatakowany, ale bardzo chciał kupić dany produkt.

Po czwarte, wyobraź sobie siebie w miejscu swojego klienta i pomyśl czego tak naprawdę potrzebujesz.

I na koniec, utrzymuj kontakt ze swoimi subskrybentami i twórz z nimi więź!

::

 ::

źródło: entrepreneur.com

© taniho - Zobacz portfolio

Tagi:

mail mailing

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.