5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

Brief.pl / Wiedza

Co zrobić, aby odbiorcy nie rezygnowali z subskrypcji naszego mailingu? Infografika od Email Delivered dostarcza pięć wskazówek jak sprawić, aby każdy wysłany przez Was email został otwarty.

-

Emaile są nadal bardzo popularnym kanałem marketingowym. Jednak ważnym jest, aby ten, kto otrzymuje maila, również  go otworzył.

::

Wartość reklamy online w 2013 wzrosła

::

Po pierwsze, pamiętaj, że po drugiej stronie są ludzie… a nie portfele!

Po drugie, odpowiedz sobie na pytanie, jakie treści przekonały użytkowników do zasubskrybowania Twojego kanału i dostarczaj im ich.

Po trzecie, myśl o sprzedaży i przekazuj treść w taki sposób, aby odbiorca nie czuł się nią zaatakowany, ale bardzo chciał kupić dany produkt.

Po czwarte, wyobraź sobie siebie w miejscu swojego klienta i pomyśl czego tak naprawdę potrzebujesz.

I na koniec, utrzymuj kontakt ze swoimi subskrybentami i twórz z nimi więź!

::

 ::

źródło: entrepreneur.com

© taniho - Zobacz portfolio

Tagi:

mail mailing

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.