5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

5 sposobów, aby każdy otworzył Twojego maila: infografika

Brief.pl / Wiedza

Co zrobić, aby odbiorcy nie rezygnowali z subskrypcji naszego mailingu? Infografika od Email Delivered dostarcza pięć wskazówek jak sprawić, aby każdy wysłany przez Was email został otwarty.

-

Emaile są nadal bardzo popularnym kanałem marketingowym. Jednak ważnym jest, aby ten, kto otrzymuje maila, również  go otworzył.

::

Wartość reklamy online w 2013 wzrosła

::

Po pierwsze, pamiętaj, że po drugiej stronie są ludzie… a nie portfele!

Po drugie, odpowiedz sobie na pytanie, jakie treści przekonały użytkowników do zasubskrybowania Twojego kanału i dostarczaj im ich.

Po trzecie, myśl o sprzedaży i przekazuj treść w taki sposób, aby odbiorca nie czuł się nią zaatakowany, ale bardzo chciał kupić dany produkt.

Po czwarte, wyobraź sobie siebie w miejscu swojego klienta i pomyśl czego tak naprawdę potrzebujesz.

I na koniec, utrzymuj kontakt ze swoimi subskrybentami i twórz z nimi więź!

::

 ::

źródło: entrepreneur.com

© taniho - Zobacz portfolio

Tagi:

mail mailing

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.