Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Brief.pl / Aktualności

Platforma Allegro podsumowała pierwsze półrocze 2014 roku – 290 mln wystawionych ofert, 125 mln sprzedanych przedmiotów, 175 proc. wzrost udziału transakcji mobilnych rok do roku.

-

Allegro, najpopularniejszy w Polsce sklep internetowy, podzielił się swoimi wynikami za ostatni okres. Za jego pośrednictwem sprzedano 125 milionów. Przeciętnie w każdym miesiącu aktywnych było 2,9 mln użytkowników, a w całym okresie zarejestrowało się ponad 1 mln nowych.

Serwis zaobserwował również kilka nowych trendów, między innymi stabilizacje rynku tabletów. Po znaczących wzrostach w latach 2012-2013, teraz miesięcznie sprzedaje się ich około 14 tys., a największa popularnością cieszy się firma Samsung, która sprzedaje dwa razy więcej swoich tabletów, niż Apple. Okazuje się, że kupujemy też coraz mniej aparatów fotograficznych na rzecz telefonów komórkowych i akcesoriów do nich – wzrost rok do rou na wyświetlaczach ponad 40 proc., na digitizerach natomiast ponad 130 proc.

Zauważalna jest również tendencja wzrostowa odnośnie sportów, a konkretniej, Polacy zaczęli wybierać rowery – w I półroczu dzięki portalowi Allegro sprzedało się około 110 tys. rowerów. Dodatkowo użytkownicy zamiast kupować tanie jednoślady do 400 złotych, wybierają takie do 1000 złotych. Kolejna aktywność fizyczna – bieganie. Allegro zanotowało wzrost w tej kategorii o 53 proc. Bieganie to najszybciej rozwijająca się kategoria w dziale Sport.

Dodatkowo w dziale Motoryzacja hitem okazały się wideorejestratory, dla dzieci kupujemy trampoliny i wyprawki do szkoły, a najpopularniejszym tytułem DVD są ćwiczenia z Ewą Chodakowską i serial „Gra o Tron”.

::

źródło: o-m.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.