Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Brief.pl / Aktualności

Platforma Allegro podsumowała pierwsze półrocze 2014 roku – 290 mln wystawionych ofert, 125 mln sprzedanych przedmiotów, 175 proc. wzrost udziału transakcji mobilnych rok do roku.

-

Allegro, najpopularniejszy w Polsce sklep internetowy, podzielił się swoimi wynikami za ostatni okres. Za jego pośrednictwem sprzedano 125 milionów. Przeciętnie w każdym miesiącu aktywnych było 2,9 mln użytkowników, a w całym okresie zarejestrowało się ponad 1 mln nowych.

Serwis zaobserwował również kilka nowych trendów, między innymi stabilizacje rynku tabletów. Po znaczących wzrostach w latach 2012-2013, teraz miesięcznie sprzedaje się ich około 14 tys., a największa popularnością cieszy się firma Samsung, która sprzedaje dwa razy więcej swoich tabletów, niż Apple. Okazuje się, że kupujemy też coraz mniej aparatów fotograficznych na rzecz telefonów komórkowych i akcesoriów do nich – wzrost rok do rou na wyświetlaczach ponad 40 proc., na digitizerach natomiast ponad 130 proc.

Zauważalna jest również tendencja wzrostowa odnośnie sportów, a konkretniej, Polacy zaczęli wybierać rowery – w I półroczu dzięki portalowi Allegro sprzedało się około 110 tys. rowerów. Dodatkowo użytkownicy zamiast kupować tanie jednoślady do 400 złotych, wybierają takie do 1000 złotych. Kolejna aktywność fizyczna – bieganie. Allegro zanotowało wzrost w tej kategorii o 53 proc. Bieganie to najszybciej rozwijająca się kategoria w dziale Sport.

Dodatkowo w dziale Motoryzacja hitem okazały się wideorejestratory, dla dzieci kupujemy trampoliny i wyprawki do szkoły, a najpopularniejszym tytułem DVD są ćwiczenia z Ewą Chodakowską i serial „Gra o Tron”.

::

źródło: o-m.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.