Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Brief.pl / Aktualności

Platforma Allegro podsumowała pierwsze półrocze 2014 roku – 290 mln wystawionych ofert, 125 mln sprzedanych przedmiotów, 175 proc. wzrost udziału transakcji mobilnych rok do roku.

-

Allegro, najpopularniejszy w Polsce sklep internetowy, podzielił się swoimi wynikami za ostatni okres. Za jego pośrednictwem sprzedano 125 milionów. Przeciętnie w każdym miesiącu aktywnych było 2,9 mln użytkowników, a w całym okresie zarejestrowało się ponad 1 mln nowych.

Serwis zaobserwował również kilka nowych trendów, między innymi stabilizacje rynku tabletów. Po znaczących wzrostach w latach 2012-2013, teraz miesięcznie sprzedaje się ich około 14 tys., a największa popularnością cieszy się firma Samsung, która sprzedaje dwa razy więcej swoich tabletów, niż Apple. Okazuje się, że kupujemy też coraz mniej aparatów fotograficznych na rzecz telefonów komórkowych i akcesoriów do nich – wzrost rok do rou na wyświetlaczach ponad 40 proc., na digitizerach natomiast ponad 130 proc.

Zauważalna jest również tendencja wzrostowa odnośnie sportów, a konkretniej, Polacy zaczęli wybierać rowery – w I półroczu dzięki portalowi Allegro sprzedało się około 110 tys. rowerów. Dodatkowo użytkownicy zamiast kupować tanie jednoślady do 400 złotych, wybierają takie do 1000 złotych. Kolejna aktywność fizyczna – bieganie. Allegro zanotowało wzrost w tej kategorii o 53 proc. Bieganie to najszybciej rozwijająca się kategoria w dziale Sport.

Dodatkowo w dziale Motoryzacja hitem okazały się wideorejestratory, dla dzieci kupujemy trampoliny i wyprawki do szkoły, a najpopularniejszym tytułem DVD są ćwiczenia z Ewą Chodakowską i serial „Gra o Tron”.

::

źródło: o-m.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Brief.pl / Aktualności

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu oficjalnie rozpoczęła długo wyczekiwaną erę mobile. W tej nowej rzeczywistości e-commerce powinien pokochać technologie mobilne, bo mogą one wnieść wiele wartościowego do jego życia.