Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Allegro: podsumowanie pierwszego półrocza 2014

Brief.pl / Aktualności

Platforma Allegro podsumowała pierwsze półrocze 2014 roku – 290 mln wystawionych ofert, 125 mln sprzedanych przedmiotów, 175 proc. wzrost udziału transakcji mobilnych rok do roku.

-

Allegro, najpopularniejszy w Polsce sklep internetowy, podzielił się swoimi wynikami za ostatni okres. Za jego pośrednictwem sprzedano 125 milionów. Przeciętnie w każdym miesiącu aktywnych było 2,9 mln użytkowników, a w całym okresie zarejestrowało się ponad 1 mln nowych.

Serwis zaobserwował również kilka nowych trendów, między innymi stabilizacje rynku tabletów. Po znaczących wzrostach w latach 2012-2013, teraz miesięcznie sprzedaje się ich około 14 tys., a największa popularnością cieszy się firma Samsung, która sprzedaje dwa razy więcej swoich tabletów, niż Apple. Okazuje się, że kupujemy też coraz mniej aparatów fotograficznych na rzecz telefonów komórkowych i akcesoriów do nich – wzrost rok do rou na wyświetlaczach ponad 40 proc., na digitizerach natomiast ponad 130 proc.

Zauważalna jest również tendencja wzrostowa odnośnie sportów, a konkretniej, Polacy zaczęli wybierać rowery – w I półroczu dzięki portalowi Allegro sprzedało się około 110 tys. rowerów. Dodatkowo użytkownicy zamiast kupować tanie jednoślady do 400 złotych, wybierają takie do 1000 złotych. Kolejna aktywność fizyczna – bieganie. Allegro zanotowało wzrost w tej kategorii o 53 proc. Bieganie to najszybciej rozwijająca się kategoria w dziale Sport.

Dodatkowo w dziale Motoryzacja hitem okazały się wideorejestratory, dla dzieci kupujemy trampoliny i wyprawki do szkoły, a najpopularniejszym tytułem DVD są ćwiczenia z Ewą Chodakowską i serial „Gra o Tron”.

::

źródło: o-m.pl/

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.