Nie znamy programów ochrony środowiska

Nie znamy programów ochrony środowiska

Brief.pl / CSR

Połowa konsumentów w Polsce nie jest świadoma istnienia programów ochrony środowiska prowadzonych przez firmy.

-

Połowa ankietowanych w Polsce twierdzi, że nadal niewiele wie na ten temat, a firmy powinny udostępniać więcej informacji o swoich działaniach. Respondenci najczęściej deklarują, że wiedzę o programach ochrony środowiska prowadzonych przez firmy czerpią z mediów (65 proc.) lub z reklam, w których przedsiębiorstwa promują swoją działalność proekologiczną (54 proc.). Nieco rzadziej przyznają, że informacje znaleźli na stronach internetowych firm (41 proc.).

Polacy wybrali również marki, które ich zdaniem najlepiej dbają o środowisko. Wskazano je w 9 kategoriach:

- Samochód: Toyota

- Dostawca energii: Enea (32 proc.)

- Stacja benzynowa: Orlen, który wybrało niemal dwukrotnie więcej respondentów niż drugą na podium markę BP (21 proc.

- Sklep spożywczy: Biedronka (32 proc.)

- Proszek do prania: Vizir (27 proc.)

- Środek czystości: Cif (18 proc.)

- Sprzęt AGD: Bosch (19 proc.)

- Baterie: Duracell (34 proc.)

- Sprzęt oświetleniowy: Osram (60 proc. respondentów)

:: ::

European Trusted Brands to badanie konsumenckie, którego organizatorem jest „Reader’s Digest”.

Tegoroczna edycja została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Wzięło w nim udział ponad 18,3 tys. respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. W Polsce badanie przeprowadzono metodą on-line. Analizie poddano 1049 ankiet. O wyborze decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór respondentów.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.