Nie znamy programów ochrony środowiska

Nie znamy programów ochrony środowiska

Brief.pl / CSR

Połowa konsumentów w Polsce nie jest świadoma istnienia programów ochrony środowiska prowadzonych przez firmy.

-

Połowa ankietowanych w Polsce twierdzi, że nadal niewiele wie na ten temat, a firmy powinny udostępniać więcej informacji o swoich działaniach. Respondenci najczęściej deklarują, że wiedzę o programach ochrony środowiska prowadzonych przez firmy czerpią z mediów (65 proc.) lub z reklam, w których przedsiębiorstwa promują swoją działalność proekologiczną (54 proc.). Nieco rzadziej przyznają, że informacje znaleźli na stronach internetowych firm (41 proc.).

Polacy wybrali również marki, które ich zdaniem najlepiej dbają o środowisko. Wskazano je w 9 kategoriach:

- Samochód: Toyota

- Dostawca energii: Enea (32 proc.)

- Stacja benzynowa: Orlen, który wybrało niemal dwukrotnie więcej respondentów niż drugą na podium markę BP (21 proc.

- Sklep spożywczy: Biedronka (32 proc.)

- Proszek do prania: Vizir (27 proc.)

- Środek czystości: Cif (18 proc.)

- Sprzęt AGD: Bosch (19 proc.)

- Baterie: Duracell (34 proc.)

- Sprzęt oświetleniowy: Osram (60 proc. respondentów)

:: ::

European Trusted Brands to badanie konsumenckie, którego organizatorem jest „Reader’s Digest”.

Tegoroczna edycja została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Wzięło w nim udział ponad 18,3 tys. respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. W Polsce badanie przeprowadzono metodą on-line. Analizie poddano 1049 ankiet. O wyborze decydował spontaniczny, niczym niesugerowany wybór respondentów.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.