Wybierz Najpiękniej Ukwiecone Miasto w Polsce

Wybierz Najpiękniej Ukwiecone Miasto w Polsce

Brief for Poland / Inspiracje

Tegoroczna edycja plebiscytu Terra Flower Power rozpoczęta. Do rywalizacji o miano Najpiękniej Ukwieconego Miasta w Polsce przystąpiło ponad 100 uczestników. Wśród nich znajdziemy przedstawicieli z niemal każdego zakątka kraju – począwszy od małych miejscowości, skończywszy na wielkich metropoliach. Głosowanie na kandydatów rozpoczyna się już 1 sierpnia.

-

Organizatorem konkursu są inspirowaninatura.pl. To blog, który powstał z myślą o miłośnikach „naturalnej strony miasta”. Skupia fascynatów przestrzeni publicznych oraz małej architektury kształtującej nowoczesny, miejski design. Chcąc propagować ideę zieleni, autorzy bloga już po raz 3 organizują plebiscyt na najpiękniej ukwieconą przestrzeń miejską. Patronat nad konkursem objęła firma Terra Group, która od kilkunastu lat zajmuje się kształtowaniem kultury urbanistycznej przestrzeni publicznych.

Od 1 do 22 lipca trwał etap przyjmowania zgłoszeń kandydatów to tytułu Najpiękniej Ukwieconego Miasta w Polsce. Ostatecznie do konkursu przystąpiło ponad 100 miast z całej Polski, których prezentacje można znaleźć na blogu www.inspirowaninatura.pl w zakładce plebiscyt 2014.Od 1 sierpnia zmagania przeniosą się na profil Facebook www.facebook.com/inspirowani, gdzie każdy będzie mógł oddać głos na swojego faworyta. Etap głosowania potrwa do 31 sierpnia, a już dzień później ogłoszony zostanie laureat.

::

Firma Terra Group dla uczestników plebiscytu przygotowała atrakcyjne nagrody. Zwycięzca zyska miano Najpiękniej Ukwieconego Miasta w Polsce, a także nagrodę rzeczową w postaci Kaskadowej Konstrukcji Kwietnikowej H2000. Dodatkowo w mieście laureata zostanie zrealizowana sesja zdjęciowa, z której materiał trafi na jedną z kart Kalendarza Miejskiego Terra® na rok 2015. Organizatorzy przewidzieli również atrakcyjne nagrody rzeczowe dla autorów wybranych fotografii zgłoszonych do plebiscytu.

 

 

 

© WaD - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.