O polskich blogerach słów kilka

O polskich blogerach słów kilka

Brief.pl / Wiedza

Kim jest polski bloger? Co publikuje i jak promuje swoje treści? Jakich kanałów do tego używa? Poznaj odpowiedź na te pytania.

-

Okazuje się, że większość polskich blogerów jest płci żeńskiej, najczęściej zamieszkuje województwo mazowieckie i studiuje marketing i zarządzanie. Zaledwie 6 proc. wszystkim piszących utrzymuje się z prowadzenia bloga, reszta łączy prowadzenie strony z pracą zawodową (ok. 58 proc.), albo traktuje pisanie czystko hobbystycznie.

Jak wygląda natomiast tworzenie treści na bloga i publikacja? Blogerzy najchętniej przygotowują posty wieczorem (53 proc.), a ich ulubionym urządzeniem jest laptop.

Najbardziej zauważalnymi trendami w polskiej blogosferze jest współpraca komercyjna, więcej treści graficznych i video oraz połączenie blogów z innymi kanałami social media.

::

infografika i dane: blogstory.pl

© mipan - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.