O polskich blogerach słów kilka

O polskich blogerach słów kilka

Brief.pl / Wiedza

Kim jest polski bloger? Co publikuje i jak promuje swoje treści? Jakich kanałów do tego używa? Poznaj odpowiedź na te pytania.

-

Okazuje się, że większość polskich blogerów jest płci żeńskiej, najczęściej zamieszkuje województwo mazowieckie i studiuje marketing i zarządzanie. Zaledwie 6 proc. wszystkim piszących utrzymuje się z prowadzenia bloga, reszta łączy prowadzenie strony z pracą zawodową (ok. 58 proc.), albo traktuje pisanie czystko hobbystycznie.

Jak wygląda natomiast tworzenie treści na bloga i publikacja? Blogerzy najchętniej przygotowują posty wieczorem (53 proc.), a ich ulubionym urządzeniem jest laptop.

Najbardziej zauważalnymi trendami w polskiej blogosferze jest współpraca komercyjna, więcej treści graficznych i video oraz połączenie blogów z innymi kanałami social media.

::

infografika i dane: blogstory.pl

© mipan - Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.