Zestawienie RECMA: wyniki

Zestawienie RECMA: wyniki

Brief.pl / Aktualności

Prezentujemy wyniki najnowszego raportu RECMA „Overall Activity Rankings”, który obejmuje podsumowanie obrotów domów mediowych i grup komunikacyjnych na poszczególnych rynkach oraz w ujęciu globalnym za okres od stycznia 2013 do czerwca 2014.

-

Najbardziej dochodowymi agencjami w Polsce okazały się domy mediowe należące do GroupM: MEC oraz MediaCom. Na pierwszym miejscu uplasował się MEC z obrotami na poziomie 440 mln euro – 10 proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Druga pozycja w rankingu to MediaCom, który osiągnął 12 proc. wzrostu wartości obsługiwanych budżetów – 337 mln euro. Starcom z 5 proc. spadkiem zajął trzecią pozycję z obrotami na poziomie 292 mln euro, natomiast Mindshare posiadający obroty na poziomie 274 mln euro awansował na miejsce 4 osiągając największą dynamikę wzrostu wśród wszystkich firm sklasyfikowanych w pierwszej dziesiątce raportu – 40 proc. wzrost obrotów.

– Najnowsze dane prezentowane przez RECMĘ coraz bardziej precyzyjnie oddają skalę działania agencji mediowych w Polsce. Fakt, że organizacja stale pracuje nad udoskonaleniem metodologii raportów pozwala wierzyć, że każde kolejne zestawienie będzie odzwierciedlało zarówno kondycję branży w Polsce, jak i osiągnięcia poszczególnych graczy na rodzimym rynku. Znakomity wynik Mindshare Polska w najnowszym zestawieniu to potwierdzenie pozycji agencji i jej dynamiki rozwoju na polskim rynku. Cieszymy się, że zaangażowanie i kompetencje naszego Zespołu znajdują potwierdzenie nie tylko w polskich, ale także międzynarodowych rankingach opracowywanych przez niezależne grono rynkowych ekspertów – powiedział Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

::

© Gstudio Group - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.