Zestawienie RECMA: wyniki

Zestawienie RECMA: wyniki

Brief.pl / Aktualności

Prezentujemy wyniki najnowszego raportu RECMA „Overall Activity Rankings”, który obejmuje podsumowanie obrotów domów mediowych i grup komunikacyjnych na poszczególnych rynkach oraz w ujęciu globalnym za okres od stycznia 2013 do czerwca 2014.

-

Najbardziej dochodowymi agencjami w Polsce okazały się domy mediowe należące do GroupM: MEC oraz MediaCom. Na pierwszym miejscu uplasował się MEC z obrotami na poziomie 440 mln euro – 10 proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Druga pozycja w rankingu to MediaCom, który osiągnął 12 proc. wzrostu wartości obsługiwanych budżetów – 337 mln euro. Starcom z 5 proc. spadkiem zajął trzecią pozycję z obrotami na poziomie 292 mln euro, natomiast Mindshare posiadający obroty na poziomie 274 mln euro awansował na miejsce 4 osiągając największą dynamikę wzrostu wśród wszystkich firm sklasyfikowanych w pierwszej dziesiątce raportu – 40 proc. wzrost obrotów.

– Najnowsze dane prezentowane przez RECMĘ coraz bardziej precyzyjnie oddają skalę działania agencji mediowych w Polsce. Fakt, że organizacja stale pracuje nad udoskonaleniem metodologii raportów pozwala wierzyć, że każde kolejne zestawienie będzie odzwierciedlało zarówno kondycję branży w Polsce, jak i osiągnięcia poszczególnych graczy na rodzimym rynku. Znakomity wynik Mindshare Polska w najnowszym zestawieniu to potwierdzenie pozycji agencji i jej dynamiki rozwoju na polskim rynku. Cieszymy się, że zaangażowanie i kompetencje naszego Zespołu znajdują potwierdzenie nie tylko w polskich, ale także międzynarodowych rankingach opracowywanych przez niezależne grono rynkowych ekspertów – powiedział Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

::

© Gstudio Group - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.