Zestawienie RECMA: wyniki

Zestawienie RECMA: wyniki

Brief.pl / Aktualności

Prezentujemy wyniki najnowszego raportu RECMA „Overall Activity Rankings”, który obejmuje podsumowanie obrotów domów mediowych i grup komunikacyjnych na poszczególnych rynkach oraz w ujęciu globalnym za okres od stycznia 2013 do czerwca 2014.

-

Najbardziej dochodowymi agencjami w Polsce okazały się domy mediowe należące do GroupM: MEC oraz MediaCom. Na pierwszym miejscu uplasował się MEC z obrotami na poziomie 440 mln euro – 10 proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Druga pozycja w rankingu to MediaCom, który osiągnął 12 proc. wzrostu wartości obsługiwanych budżetów – 337 mln euro. Starcom z 5 proc. spadkiem zajął trzecią pozycję z obrotami na poziomie 292 mln euro, natomiast Mindshare posiadający obroty na poziomie 274 mln euro awansował na miejsce 4 osiągając największą dynamikę wzrostu wśród wszystkich firm sklasyfikowanych w pierwszej dziesiątce raportu – 40 proc. wzrost obrotów.

– Najnowsze dane prezentowane przez RECMĘ coraz bardziej precyzyjnie oddają skalę działania agencji mediowych w Polsce. Fakt, że organizacja stale pracuje nad udoskonaleniem metodologii raportów pozwala wierzyć, że każde kolejne zestawienie będzie odzwierciedlało zarówno kondycję branży w Polsce, jak i osiągnięcia poszczególnych graczy na rodzimym rynku. Znakomity wynik Mindshare Polska w najnowszym zestawieniu to potwierdzenie pozycji agencji i jej dynamiki rozwoju na polskim rynku. Cieszymy się, że zaangażowanie i kompetencje naszego Zespołu znajdują potwierdzenie nie tylko w polskich, ale także międzynarodowych rankingach opracowywanych przez niezależne grono rynkowych ekspertów – powiedział Adrian Kawecki, CEO, Mindshare Polska.

::

© Gstudio Group - Zobacz portfolio

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.