ZnanyLekarz.pl przejmuje serwis Eniyhekim

ZnanyLekarz.pl przejmuje serwis Eniyhekim

Brief.pl / Aktualności

Grupa DocPlanner.com, w której skład wchodzi serwis ZnanyLekarz.pl, przejęła turecki portal Eniyhekim, umacniając tym samym swoją pozycję na rynku europejskim.

-

Przejęcie tureckiego portalu stawia DocPlanner.com na pozycji niekwestionowanego lidera rynku europejskiego. Liczba unikalnych użytkowników odwiedzających serwisy grupy to obecnie ponad 6 mln miesięcznie. W najbliższej przyszłości załoga DocPlanner.com odpowiedzialna za rynek turecki skupi się na wzmocnieniu działu sprzedaży, a także obsługi klienta i równocześnie będzie pracować nad optymalizacją i promocją tureckiej aplikacji mobilnej. Nad dalszym rozwojem firmy będzie pracował blisko 100-osobowy zespół zlokalizowany w 3 krajach.

Eniyihekim, lider rynku tureckiego w zakresie internetowej rezerwacji wizyt u lekarzy i lekarzy dentystów, powstał w 2012 roku i obecnie działa w 69 tureckich miastach. Serwis odwiedza ponad 1,5 mln unikalnych użytkowników, którzy na stronach Eniyihekim mogą znaleźć informacje o blisko 150 000 specjalistów. Po przejęciu serwisu przez DocPlanner.com,  Eniyihekim pozostanie pod dotychczasową nazwą.

::

Zobacz również

KAMPANIA SERWISU ZNANYLEKARZ.PL

::

 

- Przejęcie serwisu Eniyihekim to bardzo ważny krok w ekspansji zagranicznej DocPlanner.com. Cieszę się, że Altay Tinar i załoga Eniyihekim dołączają do firmy i jestem przekonany, że dzięki wspólnym działaniom, DocPlanner.com będzie wiodącą platformą do umawiania wizyt z lekarzami, najpierw w Europie, a następnie na całym świecie - mówi założyciel i prezes grupy DocPlanner.com, Mariusz Gralewski.

- Osiągnęliśmy porozumienie i z przyjemnością mogę ogłosić, że Eniyihekim jest teraz oficjalnie częścią grupy DocPlanner.com. Zespół Eniyihekim jest gotowy, aby we współpracy z DocPlanner.com dostarczać najwyższą jakość usług podmiotom świadczącym opiekę zdrowotną na rynku tureckim - dodaje Altay Tinar, założyciel i prezes Eniyihekim.

 Założona w 2012 roku spółka DocPlanner.com z siedzibą w Warszawie swoim zasięgiem obejmuje obecnie 25 krajów. Wśród serwisów grupy znajdują się m.in. ZnanyLekarz.pl w Polsce,Docplanner.ru w Rosji iZnamyLekar.cz w Czechach. Mariusz Gralewski, zapytany o dalszy rozwój firmy, potwierdza, że oprócz wzrostów organicznych, firma bierze pod uwagę przejęcia  zagranicznych podmiotów działających na tym samym rynku. 

::

© sp4764Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.