ZnanyLekarz.pl przejmuje serwis Eniyhekim

ZnanyLekarz.pl przejmuje serwis Eniyhekim

Brief.pl / Aktualności

Grupa DocPlanner.com, w której skład wchodzi serwis ZnanyLekarz.pl, przejęła turecki portal Eniyhekim, umacniając tym samym swoją pozycję na rynku europejskim.

-

Przejęcie tureckiego portalu stawia DocPlanner.com na pozycji niekwestionowanego lidera rynku europejskiego. Liczba unikalnych użytkowników odwiedzających serwisy grupy to obecnie ponad 6 mln miesięcznie. W najbliższej przyszłości załoga DocPlanner.com odpowiedzialna za rynek turecki skupi się na wzmocnieniu działu sprzedaży, a także obsługi klienta i równocześnie będzie pracować nad optymalizacją i promocją tureckiej aplikacji mobilnej. Nad dalszym rozwojem firmy będzie pracował blisko 100-osobowy zespół zlokalizowany w 3 krajach.

Eniyihekim, lider rynku tureckiego w zakresie internetowej rezerwacji wizyt u lekarzy i lekarzy dentystów, powstał w 2012 roku i obecnie działa w 69 tureckich miastach. Serwis odwiedza ponad 1,5 mln unikalnych użytkowników, którzy na stronach Eniyihekim mogą znaleźć informacje o blisko 150 000 specjalistów. Po przejęciu serwisu przez DocPlanner.com,  Eniyihekim pozostanie pod dotychczasową nazwą.

::

Zobacz również

KAMPANIA SERWISU ZNANYLEKARZ.PL

::

 

- Przejęcie serwisu Eniyihekim to bardzo ważny krok w ekspansji zagranicznej DocPlanner.com. Cieszę się, że Altay Tinar i załoga Eniyihekim dołączają do firmy i jestem przekonany, że dzięki wspólnym działaniom, DocPlanner.com będzie wiodącą platformą do umawiania wizyt z lekarzami, najpierw w Europie, a następnie na całym świecie - mówi założyciel i prezes grupy DocPlanner.com, Mariusz Gralewski.

- Osiągnęliśmy porozumienie i z przyjemnością mogę ogłosić, że Eniyihekim jest teraz oficjalnie częścią grupy DocPlanner.com. Zespół Eniyihekim jest gotowy, aby we współpracy z DocPlanner.com dostarczać najwyższą jakość usług podmiotom świadczącym opiekę zdrowotną na rynku tureckim - dodaje Altay Tinar, założyciel i prezes Eniyihekim.

 Założona w 2012 roku spółka DocPlanner.com z siedzibą w Warszawie swoim zasięgiem obejmuje obecnie 25 krajów. Wśród serwisów grupy znajdują się m.in. ZnanyLekarz.pl w Polsce,Docplanner.ru w Rosji iZnamyLekar.cz w Czechach. Mariusz Gralewski, zapytany o dalszy rozwój firmy, potwierdza, że oprócz wzrostów organicznych, firma bierze pod uwagę przejęcia  zagranicznych podmiotów działających na tym samym rynku. 

::

© sp4764Zobacz portfolio

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.