Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Brief.pl / Aktualności

Facebook opublikował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał 2014 roku. Całość przychodów to 2,9 miliarda dolarów. Zarobki z mobile stanowią 62 proc. Facebook to obecnie 1,32 miliarda użytkowników.

-

Jeszcze rok temu przychody Facebooka wynosiły 1,6 miliarda dolarów, dziś to już 2,9 miliarda, co stanowi 61 proc. wzrost zarobków portalu.

Najwięcej Facebook zarabia na reklamach – 2,68 miliarda dolarów, to wzrost, w porównaniu z rokiem 2013 wynosi 67 proc. Najbardziej rozwijają się reklamy mobilne, które odnotowały wzrost o 151 proc. i stanowią 62 proc. całości przychodów z reklam.

Wyniki Facebook Q2 2014

Warto zwrócić uwagę na dość dużą dysproporcję przychodów z Ameryki Północnej i Azji, która ma olbrzymi potencjał sprzedażowy. W następnych kwartałach możemy się spodziewać dużego skoku przychodów w Azji, a szczególnie z Indii, w których Facebook działa bardzo intensywnie zatrudniając kolejne osoby.

Codziennie na Facebooku aktywnych jest 829 milionów użytkowników, miesięcznie jest ich 1,32 milarda, natomiast aż 1,7 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie loguje się do portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – to 31 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

::

Przeczytaj też:

Facebook: nowe funkcje

::

źródło: TechCrunch

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.