Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Brief.pl / Aktualności

Facebook opublikował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał 2014 roku. Całość przychodów to 2,9 miliarda dolarów. Zarobki z mobile stanowią 62 proc. Facebook to obecnie 1,32 miliarda użytkowników.

-

Jeszcze rok temu przychody Facebooka wynosiły 1,6 miliarda dolarów, dziś to już 2,9 miliarda, co stanowi 61 proc. wzrost zarobków portalu.

Najwięcej Facebook zarabia na reklamach – 2,68 miliarda dolarów, to wzrost, w porównaniu z rokiem 2013 wynosi 67 proc. Najbardziej rozwijają się reklamy mobilne, które odnotowały wzrost o 151 proc. i stanowią 62 proc. całości przychodów z reklam.

Wyniki Facebook Q2 2014

Warto zwrócić uwagę na dość dużą dysproporcję przychodów z Ameryki Północnej i Azji, która ma olbrzymi potencjał sprzedażowy. W następnych kwartałach możemy się spodziewać dużego skoku przychodów w Azji, a szczególnie z Indii, w których Facebook działa bardzo intensywnie zatrudniając kolejne osoby.

Codziennie na Facebooku aktywnych jest 829 milionów użytkowników, miesięcznie jest ich 1,32 milarda, natomiast aż 1,7 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie loguje się do portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – to 31 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

::

Przeczytaj też:

Facebook: nowe funkcje

::

źródło: TechCrunch

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.