Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Brief.pl / Aktualności

Facebook opublikował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał 2014 roku. Całość przychodów to 2,9 miliarda dolarów. Zarobki z mobile stanowią 62 proc. Facebook to obecnie 1,32 miliarda użytkowników.

-

Jeszcze rok temu przychody Facebooka wynosiły 1,6 miliarda dolarów, dziś to już 2,9 miliarda, co stanowi 61 proc. wzrost zarobków portalu.

Najwięcej Facebook zarabia na reklamach – 2,68 miliarda dolarów, to wzrost, w porównaniu z rokiem 2013 wynosi 67 proc. Najbardziej rozwijają się reklamy mobilne, które odnotowały wzrost o 151 proc. i stanowią 62 proc. całości przychodów z reklam.

Wyniki Facebook Q2 2014

Warto zwrócić uwagę na dość dużą dysproporcję przychodów z Ameryki Północnej i Azji, która ma olbrzymi potencjał sprzedażowy. W następnych kwartałach możemy się spodziewać dużego skoku przychodów w Azji, a szczególnie z Indii, w których Facebook działa bardzo intensywnie zatrudniając kolejne osoby.

Codziennie na Facebooku aktywnych jest 829 milionów użytkowników, miesięcznie jest ich 1,32 milarda, natomiast aż 1,7 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie loguje się do portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – to 31 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

::

Przeczytaj też:

Facebook: nowe funkcje

::

źródło: TechCrunch

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?