Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Facebook: wyniki finansowe, II kwartał

Brief.pl / Aktualności

Facebook opublikował swoje wyniki finansowe za drugi kwartał 2014 roku. Całość przychodów to 2,9 miliarda dolarów. Zarobki z mobile stanowią 62 proc. Facebook to obecnie 1,32 miliarda użytkowników.

-

Jeszcze rok temu przychody Facebooka wynosiły 1,6 miliarda dolarów, dziś to już 2,9 miliarda, co stanowi 61 proc. wzrost zarobków portalu.

Najwięcej Facebook zarabia na reklamach – 2,68 miliarda dolarów, to wzrost, w porównaniu z rokiem 2013 wynosi 67 proc. Najbardziej rozwijają się reklamy mobilne, które odnotowały wzrost o 151 proc. i stanowią 62 proc. całości przychodów z reklam.

Wyniki Facebook Q2 2014

Warto zwrócić uwagę na dość dużą dysproporcję przychodów z Ameryki Północnej i Azji, która ma olbrzymi potencjał sprzedażowy. W następnych kwartałach możemy się spodziewać dużego skoku przychodów w Azji, a szczególnie z Indii, w których Facebook działa bardzo intensywnie zatrudniając kolejne osoby.

Codziennie na Facebooku aktywnych jest 829 milionów użytkowników, miesięcznie jest ich 1,32 milarda, natomiast aż 1,7 miliarda użytkowników aktywnych miesięcznie loguje się do portalu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – to 31 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego.

::

Przeczytaj też:

Facebook: nowe funkcje

::

źródło: TechCrunch

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.