Facebook: nowe funkcje

Facebook: nowe funkcje

Brief.pl / Aktualności

Sezon wakacyjny w pełni, jednak programiści w Menlo Park nie próżnują! Facebook wprowadził kilka nowych funkcjonalności zarówno dla swoich użytkowników, jak i klientów.

-

Kupuj na Facebooku

Serwis rozpoczął testowanie nowego przycisku „Kup”, który będzie się pojawiał zarówno w naszych strumieniach wiadomości pod postami, jak i na fan page’ach. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dokonywać zakupów bez opuszczania domeny, a sklepy internetowe otrzymują nowe narzędzie sprzedaży.

Facebook zapewnia, że dane kart kredytowych kupujących będą bezpieczne i nie zostaną udostępnione sprzedającym. Przycisk „Kup” jest obecnie testowany przez grupę wybranych przedstawicieli małego i średniego biznesu.

Facebook buy butto kup

 

Menadżer reklam na komórki

Nareszcie! Zapewne wielu marketerów odetchnęło z ulgą słysząc tą wiadomość. Teraz mogą optymalizować swoje kampanie nawet w środku nocy czy wylegując się na plaży podczas urlopu. Oczywiście z „wielką mocą związana jest wielka odpowiedzialność”, więc nie polecamy zmieniania wielkości budżetów kampanii gdy jesteśmy pod wpływem alkoholu – jedno zero za dużo może zrobić dużą różnicę na naszej karcie kredytowej ;-)

ad manager Facebook

 

Aplikacja dla celebrytów

Facebook stworzył aplikację na iOS (czyżby wszyscy celebryci korzystali z iPhonów?), która jest przeznaczona wyłącznie dla osób znanych, sławnych i lubianych. Mentions, bo taką nazwę otrzymała aplikacja, ma kilka ciekawych funkcji. Pierwszą z nich jest podzielenie strumienia wiadomości na „Following” oraz „Trending”, które pozwala dołączyć się do najciekawszych dyskusji w serwisie.

W aplikacji jest też specjalna zakładka, która umożliwia śledzenie wyłącznie wpisów, które oznaczają naszą osobę! Dzięki temu celebryci mogą na bieżąco sprawdzać co mówią o nich ich fani.

W tej chwili Mentions jest dostępne w USA. W najbliższych miesiącach będzie udostępniona również w innych krajach.

Ciekawe czy Michał Sadowski i Yuri Drabent będą mogli korzystać z Mentions ;-)

 

::

Źródło:

www.facebook.com/business

www.facebook.com/mentions

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.