Zakłady Hyundaia z największą w Korei Płd dachową elektrownią słoneczną

Zakłady Hyundaia z największą w Korei Płd dachową elektrownią słoneczną

Brief.pl / CSR

Projekt ma wpisywać się w proekologiczną strategię firmy dotyczącą wykorzystywania odnawialnych źródeł energii oraz ograniczaniu globalnego ocieplenia

-

Hyundai Motor Company zainstaluje na dachu swojej fabryki w Asan - w której wytwarzane są przyjazne dla środowiska samochody Hyundai Sonata Hybrid, Sonata i Grandeur - największą w Korei Południowej dachową elektrownię fotowoltaiczną. Farma PV będzie się składać z około 40 tys. baterii słonecznych, przez co stanie się największą tego typu inwestycją w kraju.  Wytworzona w ten sposób energia ma być kupowana przez spółkę Korea Electric Power Corporation i odsprzedawana lokalnym odbiorcom, w tym miastu Asan.

Moduły fotowoltaiczne zostaną zainstalowane na powierzchni 213 tys. mkw., co stanowi 68 procent łącznej powierzchni dachowej. Elektrownia będzie mogła dostarczać do 11,5 miliona kWh rocznie, czyli energię wystarczającą do stabilnego zasilania 3,2 tys. gospodarstw domowych.

Projekt ma wpisywać się w proekologiczną strategię firmy dotyczącą wykorzystywania odnawialnych źródeł energii oraz ograniczaniu globalnego ocieplenia

Hyundai Motor Company zainstaluje na dachu swojej fabryki w Asan, w której wytwarzane są przyjazne dla środowiska samochody Hyundai Sonata Hybrid, Sonata i  Grandeur,  największą w Korei Południowej dachową elektrownię fotowoltaiczną. Farma PV będzie się składać z około 40 tys. baterii słonecznych, przez co stanie się największą tego typu inwestycją w kraju.

 

Wytworzona w ten sposób energia ma być kupowana przez spółkę Korea Electric Power Corporation i odsprzedawana lokalnym odbiorcom, w tym miastu Asan.

 

Moduły fotowoltaiczne zostaną zainstalowane na powierzchni 213 tys. mkw., co stanowi 68 procent łącznej powierzchni dachowej. Elektrownia będzie mogła dostarczać do 11,5 miliona kWh rocznie, czyli energię wystarczającą do stabilnego zasilania 3,2 tys. gospodarstw domowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.