Zakłady Hyundaia z największą w Korei Płd dachową elektrownią słoneczną

Zakłady Hyundaia z największą w Korei Płd dachową elektrownią słoneczną

Brief.pl / CSR

Projekt ma wpisywać się w proekologiczną strategię firmy dotyczącą wykorzystywania odnawialnych źródeł energii oraz ograniczaniu globalnego ocieplenia

-

Hyundai Motor Company zainstaluje na dachu swojej fabryki w Asan - w której wytwarzane są przyjazne dla środowiska samochody Hyundai Sonata Hybrid, Sonata i Grandeur - największą w Korei Południowej dachową elektrownię fotowoltaiczną. Farma PV będzie się składać z około 40 tys. baterii słonecznych, przez co stanie się największą tego typu inwestycją w kraju.  Wytworzona w ten sposób energia ma być kupowana przez spółkę Korea Electric Power Corporation i odsprzedawana lokalnym odbiorcom, w tym miastu Asan.

Moduły fotowoltaiczne zostaną zainstalowane na powierzchni 213 tys. mkw., co stanowi 68 procent łącznej powierzchni dachowej. Elektrownia będzie mogła dostarczać do 11,5 miliona kWh rocznie, czyli energię wystarczającą do stabilnego zasilania 3,2 tys. gospodarstw domowych.

Projekt ma wpisywać się w proekologiczną strategię firmy dotyczącą wykorzystywania odnawialnych źródeł energii oraz ograniczaniu globalnego ocieplenia

Hyundai Motor Company zainstaluje na dachu swojej fabryki w Asan, w której wytwarzane są przyjazne dla środowiska samochody Hyundai Sonata Hybrid, Sonata i  Grandeur,  największą w Korei Południowej dachową elektrownię fotowoltaiczną. Farma PV będzie się składać z około 40 tys. baterii słonecznych, przez co stanie się największą tego typu inwestycją w kraju.

 

Wytworzona w ten sposób energia ma być kupowana przez spółkę Korea Electric Power Corporation i odsprzedawana lokalnym odbiorcom, w tym miastu Asan.

 

Moduły fotowoltaiczne zostaną zainstalowane na powierzchni 213 tys. mkw., co stanowi 68 procent łącznej powierzchni dachowej. Elektrownia będzie mogła dostarczać do 11,5 miliona kWh rocznie, czyli energię wystarczającą do stabilnego zasilania 3,2 tys. gospodarstw domowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.