Kampania: Łódzkie ma pomysł!

 Kampania: Łódzkie ma pomysł!

Brief for Poland / Inspiracje

Wystartowała kampania promująca województwo łódzkie. Za strategię, kreację i realizację działań odpowiada Grupa Eskadra. Kampania oparta jest na idei konkursu.

-

Fundamentem kampanii jest konkurs „Łódzkie ma pomysł!” na najciekawsze projekty z dziedziny sztuki, designu, kultury, biznesu, nauki czy nowych technologii, które mogą uczynić życie społeczności lokalnej przyjemniejszym i łatwiejszym. Uczestnicy będą mogli nadsyłać zgłoszenia za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej. Zwycięzca konkursu otrzyma 50 000 zł na wsparcie realizacji swojego pomysłu.

– Postawiliśmy na budowanie wizerunku województwa łódzkiego poprzez pokazywanie pionierskich i innowacyjnych rozwiązań, które zostały zrealizowane w tym regionie. Naszym celem jest zmiana postrzegania Łódzkiego zarówno przez samych jego mieszkańców, jak i – w dalszym ogólnopolskim etapie kampanii – przez Polaków w ogóle – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.

Konkurs ma promować design thinking, czyli myślenie projektowe. Jego mechanizm i założenia mają inspirować mieszkańców oraz angażować ich do podejmowania lokalnych, oddolnych inicjatyw. Właśnie z tego powodu, zamiast kampanii nastawionej na komunikację jednokierunkową, Eskadra postanowiła wciągnąć mieszkańców województwa w interakcję, zachęcić do współudziału i realnego wpływu na działania promocyjne. Jest to krok w stronę partycypacji społecznej 2.0 i tzw. public engagement.

Graficznym motywem przewodnim kampanii jest samoprzylepna karteczka na notatki. – Wiele pomysłów na innowacyjne projekty zaczyna się właśnie od niej, dlatego jest prawdziwym symbolem kreatywności i myślenia projektowego – mówi Dominik Gil.

Działania wizerunkowe przeprowadzane są w mediach (prasa, radio, TV, Internet) oraz outdoorze na terenie całego województwa łódzkiego. Dodatkowym działaniem promującym zarówno konkurs, jak i całą kampanię jest seria eventów w ponad 20 miastach regionu – w specjalnym namiocie organizowane będą darmowe szkolenia z zakresu kreatywnego rozwiązywania problemów i myślenia projektowego.

::

Za stworzenie strategii działań oraz platformy kreatywnej odpowiada Grupa Eskadra, za zakup i planowanie mediów – Havas Media. Kampania realizowana jest na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego i potrwa do czerwca 2015.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.