Agora inwestuje w Hash.fm

Agora inwestuje w Hash.fm

Brief.pl / Aktualności

Agora S.A. została mniejszościowym udziałowcem spółki Social Hackers, której zespół pod przewodnictwem Konrada Traczyka stworzył Hash.fm - innowacyjne narzędzie do pomiaru efektywności działań internetowych blogerów, youtuberów i innych osobowości internetowych.

-

18 lipca 2014 r. Agora i Social Hackers podpisały umowę inwestycyjną. W jej wyniku, poprzez objęcie nowych udziałów, Agora stała się posiadaczem pakietu 49,45 proc. udziałów w spółce Social Hackers. Umowa przewiduje również możliwość objęcia przez Agorę udziału większościowego w Social Hackers.

- Ta transakcja jest zgodna z naszym planem rozwoju, zakładającym inwestycje w nowe projekty internetowe na wczesnym etapie rozwoju, działające na szybko rosnących rynkach.  Projekt zespołu Social Hackers to oryginalna odpowiedź na zmiany zachodzące w świecie mediów, w którym internetowi liderzy opinii zaczynają rywalizować o budżety reklamowe z dużymi wydawcami – powiedział Paweł Wujec, dyrektor segmentu Internet Agory.

 - Głównym celem projektu Hash.fm jest wywalczenie internetowym liderom opinii należnego im miejsca w świecie reklamy. Pierwszym etapem tego planu jest dostarczenie wiarygodnych danych o tym obszarze rynku reklamy internetowej oraz o indywidualnych twórcach. W Polsce są już tysiące osobowości internetowych, mających swoich wiernych widzów i czytelników, których często mogą angażować na wyższym poziomie niż inne media. Agora, dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku reklamowym oraz długofalowemu podejściu do inwestycji, jest dla nas idealnym partnerem. Łączy nas także wspólne spojrzenie na rozwój tego segmentu reklamy internetowej oraz na sposób prowadzenia tego przedsięwzięcia - powiedział Konrad Traczyk, założyciel Social Hackers.

::

Przeczytaj też:

Blogerzy najbardziej pożądani

::

Konrad Traczyk jest od wielu lat związany z branżą reklamy i social media. Doświadczenie zdobywał m.in. w spółce One-2-One S.A. jako szef działu odpowiedzialnego za treści oraz w spółce EURO RSCG Poland jako szef działu social media. W 2011 r. założył spółkę Social Hackers, w ramach której powstał projekt Hash.fm. Po transakcji zakupu przez Agorę udziałów w Social Hackers, Konrad Traczyk pozostanie dyrektorem zarządzającym tej spółki.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.