Ritot jak na dłoni

Brief.pl / Technologie

Inteligentne zegarki, opaski, okulary, bransoletki- producenci prześcigają się w pomysłach na coraz ciekawsze urządzenia wearables. Rynek „ubieralnych technologii” kwitnie zarówno na poziomie ogromnych przedsiębiorstw, jak i startupów. Jedną z ciekawszych propozycji w tej kategorii jest zaprezentowany na Indiegogo prototyp opaski o nazwie Ritot.

-

Ritot to projekt  inteligentnej opaski, która dzięki wbudowanemu miniaturowemu projektorowi może wyświetlać pożądane przez użytkownika informacje na zewnętrznej części jego dłoni. Urządzenie zsynchronizowane ze smartfonem jest w stanie poinformować nas o godzinie, dacie, a także przychodzących wiadomościach, połączeniach i powiadomieniach z aplikacji. Sterowanie opaską odbywa się za pomocą wbudowanego w nią przycisku lub poprzez potrząśniecie dłonią. Niewątpliwą zaletą Ritot jest jej design. W zależności od preferencji będzie można wybierać pomiędzy sportową i elegancką wersją gadżetu. Dostępnych ma być kilka wersji kolorystycznych. Jak przystało na inteligentne urządzenie, opaska będzie wodoodporna. Na uwagę zasługuje także wygląd stacji dokującej, sprzedawanej w zestawie z Ritot. Pozwala ona przede wszystkim na bezprzewodowe ładowanie opaski, a także na zmianę koloru wyświetlanej na ciele informacji. Twórcy podkreślają także, że światło padające na rękę będzie na tyle jasne, że komunikaty będą czytelne w każdych warunkach, a dodatkowo nie ma niebezpieczeństwa uszkodzenia skóry.

Kampania wystartowała 7 lipca i potrwa do 21 sierpnia, a już udało się zgromadzić ponad 700 proc. zakładanej na początku sumy, która wynosiła 50tys. dolarów. Zainteresowanie projektem jest ogromne mimo że gadżet w założeniu będzie miał dość ograniczone fukncjonalność, a koszt zabawki wyniesie 120 dol. Można mieć też wątpliwości co do użyteczności produktu, biorąc pod uwagę, że prywatne wiadomości użytkowników będą wyświetlane w obecności wszystkich zgromadzonych w pobliżu osób. Premiera opaski planowana jest na zimę przyszłego roku.

::

Zobacz również:

Aplikacje na Android Wear

::

 

Kampanię na platformie crowdfundingowej w serwisie Indiegogo można śledzić tutaj.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.