Ritot jak na dłoni

Brief.pl / Technologie

Inteligentne zegarki, opaski, okulary, bransoletki- producenci prześcigają się w pomysłach na coraz ciekawsze urządzenia wearables. Rynek „ubieralnych technologii” kwitnie zarówno na poziomie ogromnych przedsiębiorstw, jak i startupów. Jedną z ciekawszych propozycji w tej kategorii jest zaprezentowany na Indiegogo prototyp opaski o nazwie Ritot.

-

Ritot to projekt  inteligentnej opaski, która dzięki wbudowanemu miniaturowemu projektorowi może wyświetlać pożądane przez użytkownika informacje na zewnętrznej części jego dłoni. Urządzenie zsynchronizowane ze smartfonem jest w stanie poinformować nas o godzinie, dacie, a także przychodzących wiadomościach, połączeniach i powiadomieniach z aplikacji. Sterowanie opaską odbywa się za pomocą wbudowanego w nią przycisku lub poprzez potrząśniecie dłonią. Niewątpliwą zaletą Ritot jest jej design. W zależności od preferencji będzie można wybierać pomiędzy sportową i elegancką wersją gadżetu. Dostępnych ma być kilka wersji kolorystycznych. Jak przystało na inteligentne urządzenie, opaska będzie wodoodporna. Na uwagę zasługuje także wygląd stacji dokującej, sprzedawanej w zestawie z Ritot. Pozwala ona przede wszystkim na bezprzewodowe ładowanie opaski, a także na zmianę koloru wyświetlanej na ciele informacji. Twórcy podkreślają także, że światło padające na rękę będzie na tyle jasne, że komunikaty będą czytelne w każdych warunkach, a dodatkowo nie ma niebezpieczeństwa uszkodzenia skóry.

Kampania wystartowała 7 lipca i potrwa do 21 sierpnia, a już udało się zgromadzić ponad 700 proc. zakładanej na początku sumy, która wynosiła 50tys. dolarów. Zainteresowanie projektem jest ogromne mimo że gadżet w założeniu będzie miał dość ograniczone fukncjonalność, a koszt zabawki wyniesie 120 dol. Można mieć też wątpliwości co do użyteczności produktu, biorąc pod uwagę, że prywatne wiadomości użytkowników będą wyświetlane w obecności wszystkich zgromadzonych w pobliżu osób. Premiera opaski planowana jest na zimę przyszłego roku.

::

Zobacz również:

Aplikacje na Android Wear

::

 

Kampanię na platformie crowdfundingowej w serwisie Indiegogo można śledzić tutaj.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.