Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Michał Pietniczka dnia 1 lipca dołączył do zespołu Sabiny Lipskiej, odpowiedzialnego za strategię Wideo i VOD w grupie Onet.pl. Objął stanowisko dyrektora wideo, tym samym będzie odpowiedzialny za dział produkcji wideo i zarządzanie wideo w portalu.

-

Bardzo się cieszę na współpracę z Michałem, który ma ogromne doświadczenie w obszarze dziennikarskim i wideo, entuzjazm i energię potrzebną do pracy w tak dynamicznym miejscu jak Onet - podkreśla Sabina Lipska. Jestem również pewna, że doświadczenie Krzysztofa zaowocuje dalszym, dynamicznym rozwojem Studia i realizacją naszych najambitniejszych planów.

Michał Pietniczka od sierpnia ubiegłego roku stał na czele Sieci Partnerstw YouTube Agory (AIA), reprezentującej ponad 350 kanałów. Wcześniej był szefem produkcji w dziale wideo Gazeta.pl, którego był współtwórcą. Pracę w mediach zaczynał 9 lat temu w gazecie ”Nowy Dzień” i redakcji newsowej Gazeta.pl. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim i kontynuuje edukację w Szkole Głównej Handlowej. 

Jednocześnie, z początkiem miesiąca, Krzysztof Mańkowski awansował na stanowisko kierownika studia TV. W nowej roli będzie odpowiedzialny za techniczną realizacje produkcji i rozwój studia Onetu. Mańkowski jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ścieżkę zawodową rozpoczął w Radiu TOK FM, następnie pracował w dziale wideo w Agorze, w portalu Gazeta.pl, m.in. jako szef studia tv. W Onecie od 2011 pracuje przy rozwoju działu produkcji wideo jako szef studia tv.

 

::

Zapraszamy do odwiedzenia kanału magayznu Brief na Youtubie

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.