Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Michał Pietniczka dnia 1 lipca dołączył do zespołu Sabiny Lipskiej, odpowiedzialnego za strategię Wideo i VOD w grupie Onet.pl. Objął stanowisko dyrektora wideo, tym samym będzie odpowiedzialny za dział produkcji wideo i zarządzanie wideo w portalu.

-

Bardzo się cieszę na współpracę z Michałem, który ma ogromne doświadczenie w obszarze dziennikarskim i wideo, entuzjazm i energię potrzebną do pracy w tak dynamicznym miejscu jak Onet - podkreśla Sabina Lipska. Jestem również pewna, że doświadczenie Krzysztofa zaowocuje dalszym, dynamicznym rozwojem Studia i realizacją naszych najambitniejszych planów.

Michał Pietniczka od sierpnia ubiegłego roku stał na czele Sieci Partnerstw YouTube Agory (AIA), reprezentującej ponad 350 kanałów. Wcześniej był szefem produkcji w dziale wideo Gazeta.pl, którego był współtwórcą. Pracę w mediach zaczynał 9 lat temu w gazecie ”Nowy Dzień” i redakcji newsowej Gazeta.pl. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim i kontynuuje edukację w Szkole Głównej Handlowej. 

Jednocześnie, z początkiem miesiąca, Krzysztof Mańkowski awansował na stanowisko kierownika studia TV. W nowej roli będzie odpowiedzialny za techniczną realizacje produkcji i rozwój studia Onetu. Mańkowski jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ścieżkę zawodową rozpoczął w Radiu TOK FM, następnie pracował w dziale wideo w Agorze, w portalu Gazeta.pl, m.in. jako szef studia tv. W Onecie od 2011 pracuje przy rozwoju działu produkcji wideo jako szef studia tv.

 

::

Zapraszamy do odwiedzenia kanału magayznu Brief na Youtubie

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Brief.pl / Aktualności

E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?
E-commerce i technologie mobilne – związek idealny?

Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu oficjalnie rozpoczęła długo wyczekiwaną erę mobile. W tej nowej rzeczywistości e-commerce powinien pokochać technologie mobilne, bo mogą one wnieść wiele wartościowego do jego życia.