wp - grudzien 2016

Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

Wzmocnienie obszaru wideo w Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Michał Pietniczka dnia 1 lipca dołączył do zespołu Sabiny Lipskiej, odpowiedzialnego za strategię Wideo i VOD w grupie Onet.pl. Objął stanowisko dyrektora wideo, tym samym będzie odpowiedzialny za dział produkcji wideo i zarządzanie wideo w portalu.

-

Bardzo się cieszę na współpracę z Michałem, który ma ogromne doświadczenie w obszarze dziennikarskim i wideo, entuzjazm i energię potrzebną do pracy w tak dynamicznym miejscu jak Onet - podkreśla Sabina Lipska. Jestem również pewna, że doświadczenie Krzysztofa zaowocuje dalszym, dynamicznym rozwojem Studia i realizacją naszych najambitniejszych planów.

Michał Pietniczka od sierpnia ubiegłego roku stał na czele Sieci Partnerstw YouTube Agory (AIA), reprezentującej ponad 350 kanałów. Wcześniej był szefem produkcji w dziale wideo Gazeta.pl, którego był współtwórcą. Pracę w mediach zaczynał 9 lat temu w gazecie ”Nowy Dzień” i redakcji newsowej Gazeta.pl. Jest absolwentem politologii na Uniwersytecie Warszawskim i kontynuuje edukację w Szkole Głównej Handlowej. 

Jednocześnie, z początkiem miesiąca, Krzysztof Mańkowski awansował na stanowisko kierownika studia TV. W nowej roli będzie odpowiedzialny za techniczną realizacje produkcji i rozwój studia Onetu. Mańkowski jest absolwentem dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ścieżkę zawodową rozpoczął w Radiu TOK FM, następnie pracował w dziale wideo w Agorze, w portalu Gazeta.pl, m.in. jako szef studia tv. W Onecie od 2011 pracuje przy rozwoju działu produkcji wideo jako szef studia tv.

 

::

Zapraszamy do odwiedzenia kanału magayznu Brief na Youtubie

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.