wp - grudzien 2016

OS3 wykreowała markę e-papierosów Lime

OS3 wykreowała markę e-papierosów Lime

Brief.pl / Inspiracje

OS3 jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki z segmentu e-papierosów. W ramach wygranego przetargu agencja wykreowała nową markę, tworząc dla niej długofalową strategię komunikacji, identyfikację wizualną, serwis oraz sklep internetowy oraz zapewniając doradztwo strategiczne na poziomie komunikacyjnym i biznesowym.

-

– Marketerzy nie oczekują już od agencji interaktywnych tylko propozycji działań online. Realizacja case’u Lime jest tego doskonałym przykładem. Tworzenie marki od podstaw aż po późniejszą jej promocję jest dla nas ogromną satysfakcją – wyjaśnia Paweł Jędrak, dyrektor zarządzający OS3.

– Szukaliśmy agencji, która nieszablonowo podejdzie do naszego produktu. OS3 jako jedyna zaproponowała strategię, która spełniała te oczekiwania – tłumaczy Maciej Małek, Lime. – Dzięki partnerskiej współpracy w efekcie końcowym powstał projekt skutecznie trafiający do odbiorców – dodaje.

 

Marka: Lime to nowa marka e-papierosów z innowacyjnym podejściem, która stawia na najwyższą jakość oraz wsparcie podczas użytkowania. W swojej ofercie posiada 28 smaków liquidów z 4 stron świata, e-papierosy w 6 wariantach kolorystycznych oraz kompletne zestawy.

 

Jaki był cel agencji:

  • Stworzenie i wykreowanie od podstaw nowej marki e-papierosów,
  • Wprowadzenie na rynek,
  • Budowa wizerunku i promocja marki,
  • Pobudzenie sprzedaży,
  • Wzbudzenie zaufania i wiarygodności do marki,
  • Dotarcie do Millennialsów – kobiet i mężczyzn w wieku 18-29 lat, otwartych na nowe technologie i zmiany. Młodych, którzy wyznaczają trendy i szybko zmieniają swoje przyzwyczajenia.

 

Wyzwanie:

  • Zaprezentowanie innowacyjnego produktu, który przyciąga i kusi,
  • Wyróżnienie się na jednolitym rynku e-papierosów,
  • Zaprezentowanie e-papierosa jako designerskiego gadżetu – elementu wyróżnienia i statusu.

 

Rozwiązanie:

  • Stworzenie CI, brandingu,
  • Zaplanowanie kompleksowej strategii komunikacji,
  • Budowa serwisu i e-sklepu, które są ze sobą kompatybilne,
  • Połączenie działań online i offline,
  • Realizacja kampanii WoMM i display,
  • Przygotowanie kreacji BTL.

lime e-papierosy

 

Realizacja || Budowa wizerunku

Wykreowanie nowej marki oparte zostało na stworzeniu CI, brand essence, nazwy, claimu oraz opakowań.

Założeniem Corporate Identity było odejście od designu czerni i złota na rzecz bieli oraz radosnych, kolorowych e-papierosów. W przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów ich stylistyka charakteryzuje się minimalizmem i jasną kompozycją.

Opakowania zostały zaprojektowane dla każdego z typów i smaków pozycji z oferty: e-papierosy, e-papierosy low end, liquidy, e-papierosy jednorazowe.

Nazwa nowej marki e-papierosów nie jest przypadkowa. LIME to marka, która jako pierwsza na polskim rynku ma kojarzyć się z orzeźwieniem, soczystością i lekkością. Lime nie próbuje na siłę walczyć z rzucaniem palenia, ale pokazuje e-papierosy jako lifestyle'owy gadżet – kolorowy, wygodny i pachnący! Palenie może okazać się bardziej przyjemne, niż do tej pory myślano. Może przenieść do krainy niezapomnianych smaków.

Claim. Podstawą działań było wyróżnienie się na jednolitym rynku e-papierosów poprzez smaki e-liquidów powiązanych ze stylami życia i kierunkami świata. Odwołanie się do potrzeb młodej grupy, której zależy na trendach i nieprzeciętności, dlatego też hasłem przewodnim marki zostało Taste the World.

lime e-papierosy

 

Realizacja || Zaprojektowanie i wdrożenie serwisu || www.mylime.pl

Odwołując się do powiązań marki z naturą, serwis internetowy powstał w oparciu o mapę świata z zaznaczeniem 4 kierunków – północ (mentole, świeżość), zachód (złamanie Karaibów ze smakiem amerykańskiego tytoniu), wschód (Arabia, herbata, anyż, róża), południe (czekolada, melon, banan). OS3 odpowiada za kreację, architekturę informacji, kompleksowe przygotowanie i wdrożenie.

 

Realizacja || e-sklep || www.mylime.pl/e-sklep

Aby wyjść naprzeciw osobom, dla których liczy się czas oraz wygoda, powstał sklep online, który oferuje szeroką gamę promocji oraz rabatów. W celu budowy więzi z odbiorcami agencja wdrożyła również program lojalnościowy. Konsument może zbierać punkty, które później wykorzysta w sklepie.

 

Ponadto e-sklep został zintegrowany z głównym serwisem wizerunkowym marki.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.