OS3 wykreowała markę e-papierosów Lime

OS3 wykreowała markę e-papierosów Lime

Brief.pl / Inspiracje

OS3 jest odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowej marki z segmentu e-papierosów. W ramach wygranego przetargu agencja wykreowała nową markę, tworząc dla niej długofalową strategię komunikacji, identyfikację wizualną, serwis oraz sklep internetowy oraz zapewniając doradztwo strategiczne na poziomie komunikacyjnym i biznesowym.

-

– Marketerzy nie oczekują już od agencji interaktywnych tylko propozycji działań online. Realizacja case’u Lime jest tego doskonałym przykładem. Tworzenie marki od podstaw aż po późniejszą jej promocję jest dla nas ogromną satysfakcją – wyjaśnia Paweł Jędrak, dyrektor zarządzający OS3.

– Szukaliśmy agencji, która nieszablonowo podejdzie do naszego produktu. OS3 jako jedyna zaproponowała strategię, która spełniała te oczekiwania – tłumaczy Maciej Małek, Lime. – Dzięki partnerskiej współpracy w efekcie końcowym powstał projekt skutecznie trafiający do odbiorców – dodaje.

 

Marka: Lime to nowa marka e-papierosów z innowacyjnym podejściem, która stawia na najwyższą jakość oraz wsparcie podczas użytkowania. W swojej ofercie posiada 28 smaków liquidów z 4 stron świata, e-papierosy w 6 wariantach kolorystycznych oraz kompletne zestawy.

 

Jaki był cel agencji:

  • Stworzenie i wykreowanie od podstaw nowej marki e-papierosów,
  • Wprowadzenie na rynek,
  • Budowa wizerunku i promocja marki,
  • Pobudzenie sprzedaży,
  • Wzbudzenie zaufania i wiarygodności do marki,
  • Dotarcie do Millennialsów – kobiet i mężczyzn w wieku 18-29 lat, otwartych na nowe technologie i zmiany. Młodych, którzy wyznaczają trendy i szybko zmieniają swoje przyzwyczajenia.

 

Wyzwanie:

  • Zaprezentowanie innowacyjnego produktu, który przyciąga i kusi,
  • Wyróżnienie się na jednolitym rynku e-papierosów,
  • Zaprezentowanie e-papierosa jako designerskiego gadżetu – elementu wyróżnienia i statusu.

 

Rozwiązanie:

  • Stworzenie CI, brandingu,
  • Zaplanowanie kompleksowej strategii komunikacji,
  • Budowa serwisu i e-sklepu, które są ze sobą kompatybilne,
  • Połączenie działań online i offline,
  • Realizacja kampanii WoMM i display,
  • Przygotowanie kreacji BTL.

lime e-papierosy

 

Realizacja || Budowa wizerunku

Wykreowanie nowej marki oparte zostało na stworzeniu CI, brand essence, nazwy, claimu oraz opakowań.

Założeniem Corporate Identity było odejście od designu czerni i złota na rzecz bieli oraz radosnych, kolorowych e-papierosów. W przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów ich stylistyka charakteryzuje się minimalizmem i jasną kompozycją.

Opakowania zostały zaprojektowane dla każdego z typów i smaków pozycji z oferty: e-papierosy, e-papierosy low end, liquidy, e-papierosy jednorazowe.

Nazwa nowej marki e-papierosów nie jest przypadkowa. LIME to marka, która jako pierwsza na polskim rynku ma kojarzyć się z orzeźwieniem, soczystością i lekkością. Lime nie próbuje na siłę walczyć z rzucaniem palenia, ale pokazuje e-papierosy jako lifestyle'owy gadżet – kolorowy, wygodny i pachnący! Palenie może okazać się bardziej przyjemne, niż do tej pory myślano. Może przenieść do krainy niezapomnianych smaków.

Claim. Podstawą działań było wyróżnienie się na jednolitym rynku e-papierosów poprzez smaki e-liquidów powiązanych ze stylami życia i kierunkami świata. Odwołanie się do potrzeb młodej grupy, której zależy na trendach i nieprzeciętności, dlatego też hasłem przewodnim marki zostało Taste the World.

lime e-papierosy

 

Realizacja || Zaprojektowanie i wdrożenie serwisu || www.mylime.pl

Odwołując się do powiązań marki z naturą, serwis internetowy powstał w oparciu o mapę świata z zaznaczeniem 4 kierunków – północ (mentole, świeżość), zachód (złamanie Karaibów ze smakiem amerykańskiego tytoniu), wschód (Arabia, herbata, anyż, róża), południe (czekolada, melon, banan). OS3 odpowiada za kreację, architekturę informacji, kompleksowe przygotowanie i wdrożenie.

 

Realizacja || e-sklep || www.mylime.pl/e-sklep

Aby wyjść naprzeciw osobom, dla których liczy się czas oraz wygoda, powstał sklep online, który oferuje szeroką gamę promocji oraz rabatów. W celu budowy więzi z odbiorcami agencja wdrożyła również program lojalnościowy. Konsument może zbierać punkty, które później wykorzysta w sklepie.

 

Ponadto e-sklep został zintegrowany z głównym serwisem wizerunkowym marki.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.