Radosław Miszkiel dyrektorem Enterprise Business Division w Samsung Electronics Polska

Radosław Miszkiel dyrektorem Enterprise Business Division w Samsung Electronics Polska

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca Radosław Miszkiel objął kierownictwo nowo utworzonej struktury w ramach Samsung Electronics Polska – Enterprise Business Division, zastępującej dotychczasowe dywizje B2B i Enterprise Mobility Solutions.

-

W związku z rozwojem mobilnych usług dla biznesu na czele z systemem KNOX, polski oddział Samsung Electronics zdecydował się na włączenie tej kategorii rozwiązań do osobnej do tej pory dywizji B2B. Pod kierownictwem Radosława Miszkiela nowy dział Enterprise Business Division będzie integrować następujące rynki wertykalne: instytucje publiczne, branża budowlana i hotelowa, logistyka i handel, edukacja, branża medyczna i opieka zdrowotna oraz sektor finansowy. Głównymi kanałami sprzedaży będą resellerzy, integratorzy systemów, a także operatorzy sieci komórkowych przy wsparciu kanałów dystrybucji w Polsce.

-Utworzenie nowej struktury sprzedaży rozwiązań biznesowych w Samsung Electronics Polska jest odzwierciedleniem zmian zachodzących na rynku oraz w naszej ofercie. Kierowanie połączoną dywizją Enterprise Business będzie wielkim wyzwaniem, ale jestem przekonany, że uda nam się osiągnąć ambitne cele sprzedażowe – powiedział Radosław Miszkiel.

::

Przeczytaj też:

Apple i Samsung z największym ruchem: infografika

::

Radosław Miszkiel w latach 2002-2005 był dyrektorem sprzedaży w Grupie TP, a następnie do 2013 pracował w Dellu, gdzie z sukcesami rozwijał kanał sprzedaży pośredniej. W Samsung Electronics Polska przez ostatni rok odpowiadał za budowę kanału sprzedaży całkowicie nowej usługi Samsung KNOX, osiągając pierwszą pozycję pod kątem wyników sprzedaży spośród wszystkich oddziałów firmy na świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.