Radosław Miszkiel dyrektorem Enterprise Business Division w Samsung Electronics Polska

Radosław Miszkiel dyrektorem Enterprise Business Division w Samsung Electronics Polska

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca Radosław Miszkiel objął kierownictwo nowo utworzonej struktury w ramach Samsung Electronics Polska – Enterprise Business Division, zastępującej dotychczasowe dywizje B2B i Enterprise Mobility Solutions.

-

W związku z rozwojem mobilnych usług dla biznesu na czele z systemem KNOX, polski oddział Samsung Electronics zdecydował się na włączenie tej kategorii rozwiązań do osobnej do tej pory dywizji B2B. Pod kierownictwem Radosława Miszkiela nowy dział Enterprise Business Division będzie integrować następujące rynki wertykalne: instytucje publiczne, branża budowlana i hotelowa, logistyka i handel, edukacja, branża medyczna i opieka zdrowotna oraz sektor finansowy. Głównymi kanałami sprzedaży będą resellerzy, integratorzy systemów, a także operatorzy sieci komórkowych przy wsparciu kanałów dystrybucji w Polsce.

-Utworzenie nowej struktury sprzedaży rozwiązań biznesowych w Samsung Electronics Polska jest odzwierciedleniem zmian zachodzących na rynku oraz w naszej ofercie. Kierowanie połączoną dywizją Enterprise Business będzie wielkim wyzwaniem, ale jestem przekonany, że uda nam się osiągnąć ambitne cele sprzedażowe – powiedział Radosław Miszkiel.

::

Przeczytaj też:

Apple i Samsung z największym ruchem: infografika

::

Radosław Miszkiel w latach 2002-2005 był dyrektorem sprzedaży w Grupie TP, a następnie do 2013 pracował w Dellu, gdzie z sukcesami rozwijał kanał sprzedaży pośredniej. W Samsung Electronics Polska przez ostatni rok odpowiadał za budowę kanału sprzedaży całkowicie nowej usługi Samsung KNOX, osiągając pierwszą pozycję pod kątem wyników sprzedaży spośród wszystkich oddziałów firmy na świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.