Radosław Miszkiel dyrektorem Enterprise Business Division w Samsung Electronics Polska

Radosław Miszkiel dyrektorem Enterprise Business Division w Samsung Electronics Polska

Brief.pl / Ludzie

Z początkiem lipca Radosław Miszkiel objął kierownictwo nowo utworzonej struktury w ramach Samsung Electronics Polska – Enterprise Business Division, zastępującej dotychczasowe dywizje B2B i Enterprise Mobility Solutions.

-

W związku z rozwojem mobilnych usług dla biznesu na czele z systemem KNOX, polski oddział Samsung Electronics zdecydował się na włączenie tej kategorii rozwiązań do osobnej do tej pory dywizji B2B. Pod kierownictwem Radosława Miszkiela nowy dział Enterprise Business Division będzie integrować następujące rynki wertykalne: instytucje publiczne, branża budowlana i hotelowa, logistyka i handel, edukacja, branża medyczna i opieka zdrowotna oraz sektor finansowy. Głównymi kanałami sprzedaży będą resellerzy, integratorzy systemów, a także operatorzy sieci komórkowych przy wsparciu kanałów dystrybucji w Polsce.

-Utworzenie nowej struktury sprzedaży rozwiązań biznesowych w Samsung Electronics Polska jest odzwierciedleniem zmian zachodzących na rynku oraz w naszej ofercie. Kierowanie połączoną dywizją Enterprise Business będzie wielkim wyzwaniem, ale jestem przekonany, że uda nam się osiągnąć ambitne cele sprzedażowe – powiedział Radosław Miszkiel.

::

Przeczytaj też:

Apple i Samsung z największym ruchem: infografika

::

Radosław Miszkiel w latach 2002-2005 był dyrektorem sprzedaży w Grupie TP, a następnie do 2013 pracował w Dellu, gdzie z sukcesami rozwijał kanał sprzedaży pośredniej. W Samsung Electronics Polska przez ostatni rok odpowiadał za budowę kanału sprzedaży całkowicie nowej usługi Samsung KNOX, osiągając pierwszą pozycję pod kątem wyników sprzedaży spośród wszystkich oddziałów firmy na świecie.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.