Mistrzostwa Świata FIFA z rekordową widownią

Mistrzostwa Świata FIFA z rekordową widownią

Brief.pl / Wiedza

W chwili, gdy Philipp Lahm podniósł triumfalnie Puchar Świata powody do radości miały też telewizji transmitujące Mistrzostwa Świata FIFA 2014. Już mecze fazy grupowej w wielu krajach, w tym w Belgii i w USA, ustanowiły nowe rekordy oglądalności.

-

Faza pucharowa okazała się równie popularna, a w wielu w krajach, w tym w Niemczech i Belgii ustanowiono nowe rekordy widowni.

Mistrzostwa Świata pokazały też jak bardzo popularny jest tzw. drugi ekran. Półfinałowe zwycięstwo Niemców z Brazylią oglądało online rekordowe 8,4 mln widzów w Europie i na Bliskim Wschodzie. W trakcie pierwszego półfinału wysłano rekordową dla jakiegokolwiek sportu liczbę 35 milionów tweetów nawiązujących do  z meczem. 

Mimo, że jeszcze nie jest znana łączna widownia finału, nadawcy spodziewają się, że zostanie pobity rekord sprzed 4 lat, kiedy finał Mistrzostw Świata oglądało 909 mln widzów na świecie.

Infografika przedstawia najwyższe wyniki oglądalności fazy pucharowej Mistrzostw Świata FIFA 2014 

ogladalnosc mistrzostwa swiata

::

 

© nioloxs- Zobacz portfolio

 

Tagi:

Mundial FIFA

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.