Niekomercyjna działalność polskich elektrowni

Niekomercyjna działalność polskich elektrowni

Brief.pl / Aktualności

Polskie elektrownie prowadzą działalność nie tylko w zakresie dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej, ale też podejmują się różnorodnych projektów niekomercyjnych. Dzięki nim budują swój pozytywny wizerunek w świadomości klientów i edukują ich w tematyce związanej z energetyką.

-

Społeczne akcje polskich elektrowni

Sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce, oprócz podstawowej działalności, podejmują się szeregu działań wizerunkowych i akcji społecznych. Tematyka realizowanych projektów dotyczy przede wszystkim szeroko rozumianej ekologii i odnawialnych źródeł energii. Elektrownie uświadamiają klientom, w jaki sposób można oszczędzać prąd na co dzień, zarówno w firmach, jak i w gospodarstwach domowych. Przykładem takiego działania jest program „Świadoma Energia” realizowany przez RWE Polska. Promuje on efektywne i racjonalne korzystanie z energii elektrycznej. Z kolei firma Energa w 2012 roku realizowała oryginalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Energa. Po prostu włącz”. W spotach reklamowych przekonywała przedstawiając konkretne przykłady, że oszczędzanie prądu jest bardzo proste i każdy z nas może się do tego przyczynić. Tauron natomiast sponsoruje Polską Ligę Koszykówki, a logo firmy umieszczane jest m.in. na strojach zawodników podczas oficjalnych zawodów. I choć z kampanii społecznych i wizerunkowych nie dowiemy się, ile aktualnie wynoszą ceny energii elektrycznej, jakie oferuje PGE Polska Grupa Energetyczna, Tauron, Energa czy RWE Polska, to możemy dzięki nim poszerzać wiedzę dotyczącą oszczędzania prądu i wykorzystywania odnawialnych źródeł energii.

„Świeć przykładem, zarażaj energią”

Oryginalnym przykładem akcji społecznej, realizowanej przez jedną z polskich elektrowni, jest akcja „Świeć przykładem, zarażaj energią”. Ma ona na celu propagowanie aktywnych form spędzania wolnego czasu wśród dzieci. Często kwestią drugorzędną w edukacji najmłodszych jest troska o ich kondycję fizyczną. Zamiast jednak zapisywać pociechę na kolejne kursy językowe, warto zadbać o przekazanie jej zamiłowania do ruchu i sportu. W projekcie udział mogą wziąć uczniowie wszystkich szkół podstawowych w Polsce. Inicjatorem i organizatorem akcji jest Kierunkowy22 Sp. z o.o., a partnerem tytularnym została Polska Grupa Energetyczna. Program ma zapoznać dzieci z wybranymi dyscyplinami sportu. Nie jest natomiast nakierowany na poszukiwanie wybitnych talentów sportowych wśród najmłodszych uczniów. Obejmuje on także edukację w zakresie oszczędnego wykorzystywania energii elektrycznej na co dzień. W wybranych miastach uczniowie będą mogli wziąć udział w spotkaniach i pokazach, w ramach których dowiedzą się m.in. wielu ciekawostek dotyczących związków pomiędzy energią mięśni człowieka a prądem.

Tagi:

energia

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.