Niekomercyjna działalność polskich elektrowni

Niekomercyjna działalność polskich elektrowni

Brief.pl / Aktualności

Polskie elektrownie prowadzą działalność nie tylko w zakresie dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej, ale też podejmują się różnorodnych projektów niekomercyjnych. Dzięki nim budują swój pozytywny wizerunek w świadomości klientów i edukują ich w tematyce związanej z energetyką.

-

Społeczne akcje polskich elektrowni

Sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce, oprócz podstawowej działalności, podejmują się szeregu działań wizerunkowych i akcji społecznych. Tematyka realizowanych projektów dotyczy przede wszystkim szeroko rozumianej ekologii i odnawialnych źródeł energii. Elektrownie uświadamiają klientom, w jaki sposób można oszczędzać prąd na co dzień, zarówno w firmach, jak i w gospodarstwach domowych. Przykładem takiego działania jest program „Świadoma Energia” realizowany przez RWE Polska. Promuje on efektywne i racjonalne korzystanie z energii elektrycznej. Z kolei firma Energa w 2012 roku realizowała oryginalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Energa. Po prostu włącz”. W spotach reklamowych przekonywała przedstawiając konkretne przykłady, że oszczędzanie prądu jest bardzo proste i każdy z nas może się do tego przyczynić. Tauron natomiast sponsoruje Polską Ligę Koszykówki, a logo firmy umieszczane jest m.in. na strojach zawodników podczas oficjalnych zawodów. I choć z kampanii społecznych i wizerunkowych nie dowiemy się, ile aktualnie wynoszą ceny energii elektrycznej, jakie oferuje PGE Polska Grupa Energetyczna, Tauron, Energa czy RWE Polska, to możemy dzięki nim poszerzać wiedzę dotyczącą oszczędzania prądu i wykorzystywania odnawialnych źródeł energii.

„Świeć przykładem, zarażaj energią”

Oryginalnym przykładem akcji społecznej, realizowanej przez jedną z polskich elektrowni, jest akcja „Świeć przykładem, zarażaj energią”. Ma ona na celu propagowanie aktywnych form spędzania wolnego czasu wśród dzieci. Często kwestią drugorzędną w edukacji najmłodszych jest troska o ich kondycję fizyczną. Zamiast jednak zapisywać pociechę na kolejne kursy językowe, warto zadbać o przekazanie jej zamiłowania do ruchu i sportu. W projekcie udział mogą wziąć uczniowie wszystkich szkół podstawowych w Polsce. Inicjatorem i organizatorem akcji jest Kierunkowy22 Sp. z o.o., a partnerem tytularnym została Polska Grupa Energetyczna. Program ma zapoznać dzieci z wybranymi dyscyplinami sportu. Nie jest natomiast nakierowany na poszukiwanie wybitnych talentów sportowych wśród najmłodszych uczniów. Obejmuje on także edukację w zakresie oszczędnego wykorzystywania energii elektrycznej na co dzień. W wybranych miastach uczniowie będą mogli wziąć udział w spotkaniach i pokazach, w ramach których dowiedzą się m.in. wielu ciekawostek dotyczących związków pomiędzy energią mięśni człowieka a prądem.

Tagi:

energia

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.