Złote Spinacze 2014

Złote Spinacze 2014

Brief.pl / Patronaty

Związek Firm Public Relations już po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie PR zrealizowane w Polsce.

-

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać w dwóch terminach do 14 sierpnia br. do godziny 16:00 w pierwszym terminie i do 21 sierpnia br. do godziny 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty. Prace konkursowe można zgłaszać w łącznie 27 kategoriach (15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych). Gala finałowa konkursu i rozdanie statuetek Złote Spinacze 2014 odbędzie się 5 grudnia w hotelu Westin w Warszawie.

 Celem konkursu Złote Spinacze jest profesjonalizacja branży Public Relations, kreowanie jej pozytywnego wizerunku, a także stworzenie okazji do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Nad poprawnością przebiegu konkursu czuwa partner merytoryczny konkursu, firma doradcza KPMG.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.