Złote Spinacze 2014

Złote Spinacze 2014

Brief.pl / Patronaty

Związek Firm Public Relations już po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie PR zrealizowane w Polsce.

-

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać w dwóch terminach do 14 sierpnia br. do godziny 16:00 w pierwszym terminie i do 21 sierpnia br. do godziny 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty. Prace konkursowe można zgłaszać w łącznie 27 kategoriach (15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych). Gala finałowa konkursu i rozdanie statuetek Złote Spinacze 2014 odbędzie się 5 grudnia w hotelu Westin w Warszawie.

 Celem konkursu Złote Spinacze jest profesjonalizacja branży Public Relations, kreowanie jej pozytywnego wizerunku, a także stworzenie okazji do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Nad poprawnością przebiegu konkursu czuwa partner merytoryczny konkursu, firma doradcza KPMG.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.