Złote Spinacze 2014

Złote Spinacze 2014

Brief.pl / Patronaty

Związek Firm Public Relations już po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie PR zrealizowane w Polsce.

-

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać w dwóch terminach do 14 sierpnia br. do godziny 16:00 w pierwszym terminie i do 21 sierpnia br. do godziny 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty. Prace konkursowe można zgłaszać w łącznie 27 kategoriach (15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych). Gala finałowa konkursu i rozdanie statuetek Złote Spinacze 2014 odbędzie się 5 grudnia w hotelu Westin w Warszawie.

 Celem konkursu Złote Spinacze jest profesjonalizacja branży Public Relations, kreowanie jej pozytywnego wizerunku, a także stworzenie okazji do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Nad poprawnością przebiegu konkursu czuwa partner merytoryczny konkursu, firma doradcza KPMG.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.