Złote Spinacze 2014

Złote Spinacze 2014

Brief.pl / Patronaty

Związek Firm Public Relations już po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie PR zrealizowane w Polsce.

-

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać w dwóch terminach do 14 sierpnia br. do godziny 16:00 w pierwszym terminie i do 21 sierpnia br. do godziny 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty. Prace konkursowe można zgłaszać w łącznie 27 kategoriach (15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych). Gala finałowa konkursu i rozdanie statuetek Złote Spinacze 2014 odbędzie się 5 grudnia w hotelu Westin w Warszawie.

 Celem konkursu Złote Spinacze jest profesjonalizacja branży Public Relations, kreowanie jej pozytywnego wizerunku, a także stworzenie okazji do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Nad poprawnością przebiegu konkursu czuwa partner merytoryczny konkursu, firma doradcza KPMG.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.