Jan Gałek może inaczej!

Brief.pl / Aktualności

Znamy już wyniki pierwszej edycji internetowego talent show „Można inaczej”. Spośród czterech finalistów konkursu internauci wybrali tego, który ich zdaniem wniesie powiew świeżości do serwisu.

-

Za organizacje konkursu odpowiadała Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro. W jury talent show „Można inaczej” znalazło się czternastu najpopularniejszych, polskich youtuberów, między innymi: Niekryty Krytyk, Łukasz Jakubiak, Abstrachuje, SA Wardęga i Red Lipstick Monster. Celem akcji było odkrycie utalentowanej osoby, która świeżą tematyką i ciekawą osobowością oczaruje internautów. Spośród czterech finalistów internauci wybrali jedną osobę, która otrzyma nagrodę w postaci sprzętu i infrastruktury do nagrania pierwszej serii filmów, które ukażą się na nowym kanale w serwisie Youtube. Zwycięzcą konkursu został Jan Gałek z Wrocławia, miłośnik slackline i wspinaczki, który dzięki kanałowi chce zarazić swoją pasją innych ludzi. Jan jako pierwszy Polak przeszedł po 2,5 centymetrowej taśmie nad 880-metrową przepaścią w Parku Narodowym Yosemite w USA. Głosowało na niego 4359 osób.

::

Zobacz również

Youtuberzy parodiują spot TVN

::

 

 

Drugie miejsce przypadło Adamowi Bejmertowi  i jego tacie, a trzecie miejsce zajął Artur Wachowicz.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.