wp - grudzien 2016

Kampania marketingowa Envelo

Brief.pl / Aktualności

Envelo startuje z kampanią marketingową w telewizji. Będzie promować aplikację mobilną oraz neokartę.

-

Marka Envelo, oferująca e-usługi pocztowe online, została stworzona przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe. Reklama telewizyjna to kolejny etap popularyzowania e-usług. W spocie promowane będą aplikacja mobilna Envelo i neokartka. Dzięki usłudze z każdego miejsca na świecie można nadać pocztówkę online, która dostarczana jest w formie tradycyjnej. Aplikacja dostępna jest na urządzeniach mobilnych działających w systemie Android, iOS oraz Windows Phone.

– Animacja pokazuje, jak można nadać z aplikacji wakacyjną neokartkę z własnym zdjęciem. W spocie podkreślone zostały przede wszystkim główne zalety usługi – opcja personalizacji i proste wysyłanie pocztówek z każdego miejsca na świecie. Aplikacja Envelo to wygoda i oszczędność czasu – wyjaśnia Grzegorz Świdwiński, prezes zarządu w spółce Poczta Polska Usługi Cyfrowe, należącej do Grupy Kapitałowej Poczta Polska.

Kreację spotu przygotowała agencja Blueberry, na co dzień współpracująca z platformą Envelo. Scenariusz dla neokartki i aplikacji wybrano spośród kilku projektów. Głównym kryterium było obrazowe przedstawienie połączenia usługi mobilnej z tradycyjną – neokartka wysyłana jest ze smartfona, a doręcza ją listonosz w formie tradycyjnej, drukowanej.

Kampania Envelo ruszy 11 lipca i potrwa do końca miesiąca. Spoty pojawią się w 73 stacjach telewizyjnych - w głównym kanale TVN oraz w stacjach tematycznych z pakietów Polsat Mix, TVN Mix Urban, At Media oraz TVP. Za zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Codemedia, z którym Envelo współpracuje także przy innych projektach.

Envelo – zobacz na mieście

Trwa także akcja promocyjna neoznaczka, czyli znaczka do samodzielnego wydruku, który można nabyć na platformie Envelo. Na wybranych nośnikach citylight zlokalizowanych w centrum Warszawy pojawiły się plakaty promujące neoznaczek spersonalizowany, czyli taki, który można ozdobić własnym zdjęciem lub grafiką. Kampania adresowana jest do klientów biznesowych. Na neoznaczku spersonalizowanym przedsiębiorcy mogą umieścić logo firmy, dzięki czemu zyskują możliwość promocji na niestandardowym nośniku, jakim jest znaczek pocztowy. Akcja potrwa do 30 lipca.

Za kreację plakatów odpowiada agencja Blueberry. Zakup nośników przeprowadził dom mediowy Codemedia.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.