Diferente dla Energetycznego Centrum SA

Brief.pl / Inspiracje

Ruszyła nowa kampania reklamowa niezależnego sprzedawcy energii elektrycznej autorstwa agencji Diferente. Reklamy promują ofertę dostaw prądu i paliwa gazowego dla domu. Kampania opiera się na działaniach ATL, BTL i on-line.

-

Na początku lipca na antenach ogólnopolskich stacji (TVP i Polsat) pojawił się spot Energetycznego Centrum SA. Reklama jest również wyświetlana w kanałach tematycznych. Kampanii telewizyjnej towarzyszą tablice sponsorskie wyświetlane głównie w kanałach Grupy TVN.

Cała Kampania prowadzona jest pod hasłem: Gdzie nie spojrzę, tam oszczędzam! Gaz i prąd taniej nawet 750 zł. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz edukacja w zakresie zmiany dostawcy energii i gazu. Największym problemem zarówno w kwestii zmiany sprzedawcy gazu jak i energii elektrycznej jest wciąż niska świadomość społeczeństwa w zakresie możliwości dokonania takiej zmiany. Tymczasem dziś jest to równie proste jak zmiana operatora sieci telefonii komórkowej czy Internetu i nie dotyczy tylko przedsiębiorców. Dlatego w kampanii duży nacisk kładziemy na edukację odbiorcy indywidualnego. – mówi Grzegorz Pawłowicz, dyrektor marketingu z Energetycznego Centrum SA.

Za strategię komunikacji oraz kreację spotów i layoutów reklamowych odpowiada agencja Diferente. Spot wyreżyserował Grzegorz Warszawski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Videlec.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.