konkurs Kolekcji TEN by Fotolia

konkurs Kolekcji TEN by Fotolia

Brief.pl / Aktualności

12 lipca wystartował trzeci międzynarodowy konkurs inspirowany pracą Kolekcji TEN. Tym razem fotografowie oraz graficy zmierzą się z projektem Paula Ripke i Nika Ainley’a zatytułowanym „Surf in the City”. Prace można przesyłać za pomocą aplikacji konkursowej na Facebooku TEN Collection.

-

Bank zdjęć Fotolia ogłosił kolejny kreatywny konkurs 3. Sezonu TEN by Fotolia! Tym razem graficy i fotografowie z całego świata mogą zgłaszać swoje prace zainspirowane tematem „Sporty w przyszłości”. Ci, którzy podejmą kreatywne wyzwanie będą musieli zmierzyć się z oryginalnym, trzecim projektem w Kolekcji TEN by Fotolia, autorstwa niemieckiego fotografa Paula Ripke oraz brytyjskiego ilustratora cyfrowego Nika Ainley’a pt: „Surf in the City”. Konkurs, dostępny w specjalnej aplikacji na profilu TEN na Facebooku, podzielony jest na dwie kategorie – fotograficzną oraz graficzną.

Konkurs Fotograficzny

Zrób zdjęcie wykorzystując techniki fotografa Paula Ripke, które zobrazuje temat „Sporty w przyszłości”. W pracy zainspiruj się poradami Paula, dostępnymi w wideo making-of. Uwaga: obraz musi być w formacie .JPEG (rozdzielczość 2000 x 1414 px), a fotomontaże nie będą przyjmowane.

Nagrody:

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Konkurs Graficzny

Wyzwij na pojedynek współautora lipcowej pracy TEN, Nika Ainley’a i stwórz pracę w formacie pliku .PSD (rozdzielczość 2000 x 1414 px) zainspirowaną tematem „Sporty w przyszłości”. Technicznych i kreatywnych podpowiedzi szukaj w wideo making-of!

Nagrody:

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Konkurs trwa od 12 do 31 lipca. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z artystów oryginalnych prac TEN, członków zespołów Fotolia oraz Wisibility. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 11 sierpnia 2014.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie.

O projekcie TEN Fotolia

Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.