Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Brief.pl / Inspiracje

Od końca czerwca 2014 firmy korzystające z programu do księgowości Xero mogą jednocześnie monitorować postępy w obrębie projektów i zaangażowanie pracowników dzięki aplikacji TimeCamp. Integracja obu programów stała się okazją do podjęcia próby wykorzystania w praktyce marketingu H2H, który na najwyższym miejscu stawia relacje między ludźmi i towarzyszące im emocje.

-

Bryan Kramer, CEO Pure Matter, ogłaszając śmierć B2B i narodziny H2H, zapoczątkował poważną dyskusję nad istotą marketingu. Integracja Xero i TimeCamp’a jest dobrym momentem, żeby przyjrzeć się temu, co w marketingu jest naprawdę ważne.

- Wysłaliśmy do 120 osób z Xero zdjęcia, na których trzymamy tabliczki z imiennymi pozdrowieniami dla każdego z nich - mówi Dawid Szkiełka, COO TimeCamp’a. Na zrobienie zdjęć poświęciliśmy cały dzień i mnóstwo pozytywnej energii. Nie oczekujemy niczego w zamian. Chcemy po prostu budować fajną relację z naszymi partnerami. 

H2H saas

- Co jest ekscytującego w tym, że możemy używać programu do księgowości jednocześnie z aplikacją do monitorowania czasu? Czy to tylko czysty pragmatyzm, czy kryje się za tym coś więcej? Zapominamy, że za programami, których używamy, na co dzień stoi grupa ludzi, którzy w pocie czoła pracują nad tym, aby ich rozwiązania dawały trwałą korzyść ich klientom, też ludziom z krwi i kości. Dla nich to idea, pasja. Tak to widzimy i tak chcemy to komunikować - tłumaczy Dawid.

Tagi:

TimeCamp

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.