Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Brief.pl / Inspiracje

Od końca czerwca 2014 firmy korzystające z programu do księgowości Xero mogą jednocześnie monitorować postępy w obrębie projektów i zaangażowanie pracowników dzięki aplikacji TimeCamp. Integracja obu programów stała się okazją do podjęcia próby wykorzystania w praktyce marketingu H2H, który na najwyższym miejscu stawia relacje między ludźmi i towarzyszące im emocje.

-

Bryan Kramer, CEO Pure Matter, ogłaszając śmierć B2B i narodziny H2H, zapoczątkował poważną dyskusję nad istotą marketingu. Integracja Xero i TimeCamp’a jest dobrym momentem, żeby przyjrzeć się temu, co w marketingu jest naprawdę ważne.

- Wysłaliśmy do 120 osób z Xero zdjęcia, na których trzymamy tabliczki z imiennymi pozdrowieniami dla każdego z nich - mówi Dawid Szkiełka, COO TimeCamp’a. Na zrobienie zdjęć poświęciliśmy cały dzień i mnóstwo pozytywnej energii. Nie oczekujemy niczego w zamian. Chcemy po prostu budować fajną relację z naszymi partnerami. 

H2H saas

- Co jest ekscytującego w tym, że możemy używać programu do księgowości jednocześnie z aplikacją do monitorowania czasu? Czy to tylko czysty pragmatyzm, czy kryje się za tym coś więcej? Zapominamy, że za programami, których używamy, na co dzień stoi grupa ludzi, którzy w pocie czoła pracują nad tym, aby ich rozwiązania dawały trwałą korzyść ich klientom, też ludziom z krwi i kości. Dla nich to idea, pasja. Tak to widzimy i tak chcemy to komunikować - tłumaczy Dawid.

Tagi:

TimeCamp

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.