Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Brief.pl / Inspiracje

Od końca czerwca 2014 firmy korzystające z programu do księgowości Xero mogą jednocześnie monitorować postępy w obrębie projektów i zaangażowanie pracowników dzięki aplikacji TimeCamp. Integracja obu programów stała się okazją do podjęcia próby wykorzystania w praktyce marketingu H2H, który na najwyższym miejscu stawia relacje między ludźmi i towarzyszące im emocje.

-

Bryan Kramer, CEO Pure Matter, ogłaszając śmierć B2B i narodziny H2H, zapoczątkował poważną dyskusję nad istotą marketingu. Integracja Xero i TimeCamp’a jest dobrym momentem, żeby przyjrzeć się temu, co w marketingu jest naprawdę ważne.

- Wysłaliśmy do 120 osób z Xero zdjęcia, na których trzymamy tabliczki z imiennymi pozdrowieniami dla każdego z nich - mówi Dawid Szkiełka, COO TimeCamp’a. Na zrobienie zdjęć poświęciliśmy cały dzień i mnóstwo pozytywnej energii. Nie oczekujemy niczego w zamian. Chcemy po prostu budować fajną relację z naszymi partnerami. 

H2H saas

- Co jest ekscytującego w tym, że możemy używać programu do księgowości jednocześnie z aplikacją do monitorowania czasu? Czy to tylko czysty pragmatyzm, czy kryje się za tym coś więcej? Zapominamy, że za programami, których używamy, na co dzień stoi grupa ludzi, którzy w pocie czoła pracują nad tym, aby ich rozwiązania dawały trwałą korzyść ich klientom, też ludziom z krwi i kości. Dla nich to idea, pasja. Tak to widzimy i tak chcemy to komunikować - tłumaczy Dawid.

Tagi:

TimeCamp

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.