Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Brief.pl / Inspiracje

Od końca czerwca 2014 firmy korzystające z programu do księgowości Xero mogą jednocześnie monitorować postępy w obrębie projektów i zaangażowanie pracowników dzięki aplikacji TimeCamp. Integracja obu programów stała się okazją do podjęcia próby wykorzystania w praktyce marketingu H2H, który na najwyższym miejscu stawia relacje między ludźmi i towarzyszące im emocje.

-

Bryan Kramer, CEO Pure Matter, ogłaszając śmierć B2B i narodziny H2H, zapoczątkował poważną dyskusję nad istotą marketingu. Integracja Xero i TimeCamp’a jest dobrym momentem, żeby przyjrzeć się temu, co w marketingu jest naprawdę ważne.

- Wysłaliśmy do 120 osób z Xero zdjęcia, na których trzymamy tabliczki z imiennymi pozdrowieniami dla każdego z nich - mówi Dawid Szkiełka, COO TimeCamp’a. Na zrobienie zdjęć poświęciliśmy cały dzień i mnóstwo pozytywnej energii. Nie oczekujemy niczego w zamian. Chcemy po prostu budować fajną relację z naszymi partnerami. 

H2H saas

- Co jest ekscytującego w tym, że możemy używać programu do księgowości jednocześnie z aplikacją do monitorowania czasu? Czy to tylko czysty pragmatyzm, czy kryje się za tym coś więcej? Zapominamy, że za programami, których używamy, na co dzień stoi grupa ludzi, którzy w pocie czoła pracują nad tym, aby ich rozwiązania dawały trwałą korzyść ich klientom, też ludziom z krwi i kości. Dla nich to idea, pasja. Tak to widzimy i tak chcemy to komunikować - tłumaczy Dawid.

Tagi:

TimeCamp

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.