Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Nietypowy sposób na budowanie relacji w biznesie

Brief.pl / Inspiracje

Od końca czerwca 2014 firmy korzystające z programu do księgowości Xero mogą jednocześnie monitorować postępy w obrębie projektów i zaangażowanie pracowników dzięki aplikacji TimeCamp. Integracja obu programów stała się okazją do podjęcia próby wykorzystania w praktyce marketingu H2H, który na najwyższym miejscu stawia relacje między ludźmi i towarzyszące im emocje.

-

Bryan Kramer, CEO Pure Matter, ogłaszając śmierć B2B i narodziny H2H, zapoczątkował poważną dyskusję nad istotą marketingu. Integracja Xero i TimeCamp’a jest dobrym momentem, żeby przyjrzeć się temu, co w marketingu jest naprawdę ważne.

- Wysłaliśmy do 120 osób z Xero zdjęcia, na których trzymamy tabliczki z imiennymi pozdrowieniami dla każdego z nich - mówi Dawid Szkiełka, COO TimeCamp’a. Na zrobienie zdjęć poświęciliśmy cały dzień i mnóstwo pozytywnej energii. Nie oczekujemy niczego w zamian. Chcemy po prostu budować fajną relację z naszymi partnerami. 

H2H saas

- Co jest ekscytującego w tym, że możemy używać programu do księgowości jednocześnie z aplikacją do monitorowania czasu? Czy to tylko czysty pragmatyzm, czy kryje się za tym coś więcej? Zapominamy, że za programami, których używamy, na co dzień stoi grupa ludzi, którzy w pocie czoła pracują nad tym, aby ich rozwiązania dawały trwałą korzyść ich klientom, też ludziom z krwi i kości. Dla nich to idea, pasja. Tak to widzimy i tak chcemy to komunikować - tłumaczy Dawid.

Tagi:

TimeCamp

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.