wp - grudzien 2016

Twitter z oficjalnym przedstawicielem w Polsce

Twitter z oficjalnym przedstawicielem w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Twitter wybrał partnera, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż reklamy w serwisie polskim klientom. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera. Partnerem zostało 140 Media.

-

Twitter umożliwia otwartą i szeroko dostępną komunikację w czasie rzeczywistym.  Posiada ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie, zarówno do wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwania nowych.

– Za sprawą 500 milionów wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji – zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami – mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA. – Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.

Trzech na pięciu użytkowników Twittera śledzi przynajmniej jedną markę.* Ponadto, 76 proc. korzysta z platformy za pomocą urządzeń przenośnych, co daje reklamodawcom doskonałą możliwość dotarcia również do osób będących poza domem, dokładnie w momencie kiedy przekaz jest najbardziej istotny. W rzeczywistości, jedna na pięć osób odwiedzających markę na Twitterze, dokonała zakupu produktu lub usługi.*

::

Twitter: kampania wideo w Polsce

::

 

Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.

– Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje – od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży – mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

 

*Na podstawie badań Nielsen na próbie 1 400 użytkowników Twittera w Wielkiej Brytanii.

 

Trzy podstawowe formaty reklamowe na Twitterze:

Tweety Promowane (Promoted Tweets) – standardowe tweety, jednak z dodatkową korzyścią dotarcia do zarówno obecnych, jak również potencjalnych śledzących, którzy mogą być zainteresowani danym profilem.

Promoted tweet Twitter

Konta Promowane (Promoted Accounts) – konta, budujące aktywną społeczność specjalistów i influencerów, którą można zaangażować na bieżąco.

Promowane konta Twitter

Trendy Promowane (Promoted Trends) – aktualne, gorące tematy na Twitterze. Ponieważ są umieszczane w widocznym miejscu obok osi czasu użytkownika, docierają do szerokiej publiczności.

Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.

Więcej rozwiązań Twittera dedykowanych biznesowi a także cenne wskazówki na temat wykorzystywania obecności marki w pełni, znajduje się na stronie: business.twitter.com.

::

Photo: © fabioberti.it - Zobacz portfolio

140 Media

140 Media to oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce, umożliwiający lokalnym markom pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter. Celem 140 Media jest również edukacja rynku na temat Twittera, wdrażanie rozwiązań reklamowych oraz wpieranie klientów w prowadzeniu działań na tej platformie.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.