Twitter z oficjalnym przedstawicielem w Polsce

Twitter z oficjalnym przedstawicielem w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Twitter wybrał partnera, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż reklamy w serwisie polskim klientom. Dzięki temu polskie marki i agencje marketingowe będą mogły ściśle współpracować z lokalnym zespołem i w pełni wykorzystywać potencjał Twittera. Partnerem zostało 140 Media.

-

Twitter umożliwia otwartą i szeroko dostępną komunikację w czasie rzeczywistym.  Posiada ponad 255 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie i jest wykorzystywany przez marki na całym świecie, zarówno do wzmacniania relacji z dotychczasowymi klientami, jak i pozyskiwania nowych.

– Za sprawą 500 milionów wiadomości wysyłanych dziennie, Twitter jest platformą służącą dyskusji – zarówno z przyjacielem, jak i z nieznajomym z drugiego końca świata. To również miejsce, do którego ludzie trafiają, by w czasie rzeczywistym dowiedzieć się co słychać. Wszystko to sprawia, że nie ma lepszego miejsca dla marek na bezpośrednią interakcję z klientami – mówi Ali Jafari, vice president of direct sales for EMEA. – Polskie marki korzystają już z Twittera, aby być na bieżąco z potrzebami klientów i rynku, dlatego jesteśmy podekscytowani myślą o współpracy z 140 Media i wprowadzeniu reklam Twittera do polskich firm.

Trzech na pięciu użytkowników Twittera śledzi przynajmniej jedną markę.* Ponadto, 76 proc. korzysta z platformy za pomocą urządzeń przenośnych, co daje reklamodawcom doskonałą możliwość dotarcia również do osób będących poza domem, dokładnie w momencie kiedy przekaz jest najbardziej istotny. W rzeczywistości, jedna na pięć osób odwiedzających markę na Twitterze, dokonała zakupu produktu lub usługi.*

::

Twitter: kampania wideo w Polsce

::

 

Nawiązanie przez Twittera współpracy ze 140 Media umożliwia markom w Polsce pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter.

– Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje – od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży – mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

 

*Na podstawie badań Nielsen na próbie 1 400 użytkowników Twittera w Wielkiej Brytanii.

 

Trzy podstawowe formaty reklamowe na Twitterze:

Tweety Promowane (Promoted Tweets) – standardowe tweety, jednak z dodatkową korzyścią dotarcia do zarówno obecnych, jak również potencjalnych śledzących, którzy mogą być zainteresowani danym profilem.

Promoted tweet Twitter

Konta Promowane (Promoted Accounts) – konta, budujące aktywną społeczność specjalistów i influencerów, którą można zaangażować na bieżąco.

Promowane konta Twitter

Trendy Promowane (Promoted Trends) – aktualne, gorące tematy na Twitterze. Ponieważ są umieszczane w widocznym miejscu obok osi czasu użytkownika, docierają do szerokiej publiczności.

Twitter zapewnia również usługi analityczne dla marek i agencji dzięki narzędziu Ad Products, które śledzi aktywność reklamową, zachowanie klienta i optymalizuje kampanię tak, aby osiągała jak najlepsze wyniki.

Więcej rozwiązań Twittera dedykowanych biznesowi a także cenne wskazówki na temat wykorzystywania obecności marki w pełni, znajduje się na stronie: business.twitter.com.

::

Photo: © fabioberti.it - Zobacz portfolio

140 Media

140 Media to oficjalny i wyłączny przedstawiciel Twittera w Polsce, umożliwiający lokalnym markom pełny dostęp do produktów, usług i wsparcia, jakie oferuje Twitter. Celem 140 Media jest również edukacja rynku na temat Twittera, wdrażanie rozwiązań reklamowych oraz wpieranie klientów w prowadzeniu działań na tej platformie.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?