Polski startup na giełdzie

Polski startup na giełdzie

Brief.pl / Aktualności

Yanosik debiutuje na rynku NewConnect. Najbardziej popularna aplikacja samochodowa, która zintegrowała kierowców, wchodzi na giełdę.

-

Rynek NewConnect przeznaczony jest przede wszystkim dla start-upów bądź młodych przedsiębiorstw z perspektywami. Przeznaczony jest również dla firm z wypracowaną już pozycją na rynku, którą może pochwalić się właśnie Yanosik.

Yanosik jest prostą aplikacją społecznościową, która umożliwia kierowcom komunikację na drodze. Dzięki niej można ostrzec innych użytkowników o kontrolach drogowych, wypadkach czy korkach. Narzędzie bazuje przede wszystkim na zaangażowaniu kierowców – im większa jest ich aktywność, tym skuteczniejsze dane.

Obecnie Yanosik to 1,8 mln użytkowników, a liczba ciągle rośnie.

::

Przeczytaj też:

Google Campus - centrum dla startupów w Warszawie

::

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.