Bransoletki przyjaźni na Tomorrowland

Brief.pl / Aktualności

Znany na całym świecie festiwal Tomorrowland obchodzi w tym roku dziesiąte urodziny. Prócz muzycznych i wizualnych doznań organizatorzy przewidzieli dodatkowe atrakcje. Idąc z duchem czasu przygotowali interaktywne gadżety- bransoletki przyjaźni.

-

Każdy kto chociaż raz był na dużym festiwalu muzycznym  wie, że tego typu wydarzeniom towarzyszy wyjątkowa aura, sprzyjająca zawieraniu nowych znajomości. Wie także, że w ferworze muzycznych uniesień, imiona, nazwiska i numery telefonów bardzo łatwo uciekają z pamięci. Co zatem zrobić żeby nie stracić z oczu bratniej duszy? Uczestnicy tegorocznej edycji belgijskiego festiwalu Tomorrowland nie będą mieli  tego problemu, dzięki magicznym bransoletkom przyjaźni, stworzonym we współpracy z Facebookiem.  Organizatorzy odeszli od formuły standardowych opasek, będących jak dotąd biletem wstępu na teren festiwalu oraz  pole namiotowe DreamVille. Tegoroczne elektroniczne bransoletki są wielofunkcyjne. Gadżet aktywowany w sieci można w łatwy sposób zsynchronizować z Facebookiem, a następnie pozostaje już tylko czekać na rozpoczęcie festiwalu. Na każdej bransoletce zamieszczony jest znak serca, który pozwala dodać nowo poznaną osobę do grona znajomych na Facebooku. Wystarczy, że dwie osoby nacisną serce równocześnie. Pod koniec dnia na skrzynkę mailową uczestnika festiwalu trafi wiadomość, zawierająca listę poznanych osób. W ten sposób każdy będzie miał szansę ją zweryfikować. Podobny projekt Facebook zrealizował we współpracy z marką czeskiego piwa Budweiser. Dzięki specjalnym kubkom wyposażonym w czipy można było poszerzyć listę facebookowych znajomych przez wzniesienie toastu z nowo poznaną osobą.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.