Bransoletki przyjaźni na Tomorrowland

Brief.pl / Aktualności

Znany na całym świecie festiwal Tomorrowland obchodzi w tym roku dziesiąte urodziny. Prócz muzycznych i wizualnych doznań organizatorzy przewidzieli dodatkowe atrakcje. Idąc z duchem czasu przygotowali interaktywne gadżety- bransoletki przyjaźni.

-

Każdy kto chociaż raz był na dużym festiwalu muzycznym  wie, że tego typu wydarzeniom towarzyszy wyjątkowa aura, sprzyjająca zawieraniu nowych znajomości. Wie także, że w ferworze muzycznych uniesień, imiona, nazwiska i numery telefonów bardzo łatwo uciekają z pamięci. Co zatem zrobić żeby nie stracić z oczu bratniej duszy? Uczestnicy tegorocznej edycji belgijskiego festiwalu Tomorrowland nie będą mieli  tego problemu, dzięki magicznym bransoletkom przyjaźni, stworzonym we współpracy z Facebookiem.  Organizatorzy odeszli od formuły standardowych opasek, będących jak dotąd biletem wstępu na teren festiwalu oraz  pole namiotowe DreamVille. Tegoroczne elektroniczne bransoletki są wielofunkcyjne. Gadżet aktywowany w sieci można w łatwy sposób zsynchronizować z Facebookiem, a następnie pozostaje już tylko czekać na rozpoczęcie festiwalu. Na każdej bransoletce zamieszczony jest znak serca, który pozwala dodać nowo poznaną osobę do grona znajomych na Facebooku. Wystarczy, że dwie osoby nacisną serce równocześnie. Pod koniec dnia na skrzynkę mailową uczestnika festiwalu trafi wiadomość, zawierająca listę poznanych osób. W ten sposób każdy będzie miał szansę ją zweryfikować. Podobny projekt Facebook zrealizował we współpracy z marką czeskiego piwa Budweiser. Dzięki specjalnym kubkom wyposażonym w czipy można było poszerzyć listę facebookowych znajomych przez wzniesienie toastu z nowo poznaną osobą.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.