wp - grudzien 2016

Bransoletki przyjaźni na Tomorrowland

Brief.pl / Aktualności

Znany na całym świecie festiwal Tomorrowland obchodzi w tym roku dziesiąte urodziny. Prócz muzycznych i wizualnych doznań organizatorzy przewidzieli dodatkowe atrakcje. Idąc z duchem czasu przygotowali interaktywne gadżety- bransoletki przyjaźni.

-

Każdy kto chociaż raz był na dużym festiwalu muzycznym  wie, że tego typu wydarzeniom towarzyszy wyjątkowa aura, sprzyjająca zawieraniu nowych znajomości. Wie także, że w ferworze muzycznych uniesień, imiona, nazwiska i numery telefonów bardzo łatwo uciekają z pamięci. Co zatem zrobić żeby nie stracić z oczu bratniej duszy? Uczestnicy tegorocznej edycji belgijskiego festiwalu Tomorrowland nie będą mieli  tego problemu, dzięki magicznym bransoletkom przyjaźni, stworzonym we współpracy z Facebookiem.  Organizatorzy odeszli od formuły standardowych opasek, będących jak dotąd biletem wstępu na teren festiwalu oraz  pole namiotowe DreamVille. Tegoroczne elektroniczne bransoletki są wielofunkcyjne. Gadżet aktywowany w sieci można w łatwy sposób zsynchronizować z Facebookiem, a następnie pozostaje już tylko czekać na rozpoczęcie festiwalu. Na każdej bransoletce zamieszczony jest znak serca, który pozwala dodać nowo poznaną osobę do grona znajomych na Facebooku. Wystarczy, że dwie osoby nacisną serce równocześnie. Pod koniec dnia na skrzynkę mailową uczestnika festiwalu trafi wiadomość, zawierająca listę poznanych osób. W ten sposób każdy będzie miał szansę ją zweryfikować. Podobny projekt Facebook zrealizował we współpracy z marką czeskiego piwa Budweiser. Dzięki specjalnym kubkom wyposażonym w czipy można było poszerzyć listę facebookowych znajomych przez wzniesienie toastu z nowo poznaną osobą.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.