wp - grudzien 2016

„Polska” na tiry

„Polska” na tiry

Brief for Poland / Aktualności

Reklama mobilna „Polska” trafi na plandeki 800 tirów jeżdżących po Europie. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg o wartości 3,6 mln złotych. Wygrała spółka Centrum Rozwoju Administracji ze Szczecina.

-

Na 800 plandekach będzie widniało logo Polski, które ma reklamować nasz kraj za granicą. 400 tirów będzie kursowało pomiędzy krajami należącymi do obszarów celnych, reszta będzie krążyła w ramach jednego obszaru.

- Reklama Marki Polskiej Gospodarki na mobilnych nośnikach jest częścią projektu systemowego promowania polskiej gospodarki na terenie całego świata - komentuje Paweł Minorowicz, koordynator projektu w Centrum Rozwoju Administracji sp. z o.o.

Akcja ma potrwać około 11 miesięcy, do momentu, w którym plandeki ulegną zniszczeniu.

 ::

Która kampania bardziej Wam się podoba: "Polska" na tirach czy LOT w "grześkich" barwach? Co myślicie o tego typu promocji naszego kraju? Piszcie w komentarzach!

::

Źródło: pieniądze.gazeta.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.