„Polska” na tiry

„Polska” na tiry

Brief for Poland / Aktualności

Reklama mobilna „Polska” trafi na plandeki 800 tirów jeżdżących po Europie. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg o wartości 3,6 mln złotych. Wygrała spółka Centrum Rozwoju Administracji ze Szczecina.

-

Na 800 plandekach będzie widniało logo Polski, które ma reklamować nasz kraj za granicą. 400 tirów będzie kursowało pomiędzy krajami należącymi do obszarów celnych, reszta będzie krążyła w ramach jednego obszaru.

- Reklama Marki Polskiej Gospodarki na mobilnych nośnikach jest częścią projektu systemowego promowania polskiej gospodarki na terenie całego świata - komentuje Paweł Minorowicz, koordynator projektu w Centrum Rozwoju Administracji sp. z o.o.

Akcja ma potrwać około 11 miesięcy, do momentu, w którym plandeki ulegną zniszczeniu.

 ::

Która kampania bardziej Wam się podoba: "Polska" na tirach czy LOT w "grześkich" barwach? Co myślicie o tego typu promocji naszego kraju? Piszcie w komentarzach!

::

Źródło: pieniądze.gazeta.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.