„Polska” na tiry

„Polska” na tiry

Brief for Poland / Aktualności

Reklama mobilna „Polska” trafi na plandeki 800 tirów jeżdżących po Europie. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg o wartości 3,6 mln złotych. Wygrała spółka Centrum Rozwoju Administracji ze Szczecina.

-

Na 800 plandekach będzie widniało logo Polski, które ma reklamować nasz kraj za granicą. 400 tirów będzie kursowało pomiędzy krajami należącymi do obszarów celnych, reszta będzie krążyła w ramach jednego obszaru.

- Reklama Marki Polskiej Gospodarki na mobilnych nośnikach jest częścią projektu systemowego promowania polskiej gospodarki na terenie całego świata - komentuje Paweł Minorowicz, koordynator projektu w Centrum Rozwoju Administracji sp. z o.o.

Akcja ma potrwać około 11 miesięcy, do momentu, w którym plandeki ulegną zniszczeniu.

 ::

Która kampania bardziej Wam się podoba: "Polska" na tirach czy LOT w "grześkich" barwach? Co myślicie o tego typu promocji naszego kraju? Piszcie w komentarzach!

::

Źródło: pieniądze.gazeta.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.