„Polska” na tiry

„Polska” na tiry

Brief for Poland / Aktualności

Reklama mobilna „Polska” trafi na plandeki 800 tirów jeżdżących po Europie. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło przetarg o wartości 3,6 mln złotych. Wygrała spółka Centrum Rozwoju Administracji ze Szczecina.

-

Na 800 plandekach będzie widniało logo Polski, które ma reklamować nasz kraj za granicą. 400 tirów będzie kursowało pomiędzy krajami należącymi do obszarów celnych, reszta będzie krążyła w ramach jednego obszaru.

- Reklama Marki Polskiej Gospodarki na mobilnych nośnikach jest częścią projektu systemowego promowania polskiej gospodarki na terenie całego świata - komentuje Paweł Minorowicz, koordynator projektu w Centrum Rozwoju Administracji sp. z o.o.

Akcja ma potrwać około 11 miesięcy, do momentu, w którym plandeki ulegną zniszczeniu.

 ::

Która kampania bardziej Wam się podoba: "Polska" na tirach czy LOT w "grześkich" barwach? Co myślicie o tego typu promocji naszego kraju? Piszcie w komentarzach!

::

Źródło: pieniądze.gazeta.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.