Tajemnicze dzieło sztuki

Brief.pl / Aktualności

Wczoraj w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie miała miejsce nietypowa sytuacja. Jeden ze zwiedzających mężczyzn niepostrzeżenie zawiesił na ścianie tajemniczy obraz wraz z muzealną tabliczką. Całe zdarzenie przypominało performance niszowego artysty, a co naprawdę miało na celu?

-

Po zapoznaniu się z pozostawioną przez mężczyznę tabliczką okazuje się, że autorem obrazu jest dziecko, a incydent stanowi niestandardowe zaproszenie do wzięcia udziału w aukcjach charytatywnych pod nazwą „Małe Dzieła Sztuki”, których celem jest umożliwienie Wielkiej Podróży Patrycji.Patrycja ma 16 lat, nieuleczalny nowotwór mózgu i wiarę w to, że marzenia się spełniają. Jej największym jest wyprawa do Japonii, niemożliwa bez wsparcia innych ludzi.

Na tabliczce umieszczony został QR kod przekierowujący do platformy , na której odbywają się licytacje obrazów dzieci, które postanowiły pomóc Patrycji. Aukcje potrwają do 14 lipca, a zebrane środki w całości przekazane zostaną na spełnienie marzenia Patrycji. Środki zebrane w aukcjach trafią bezpośrednio do Fundacji Marka Kamińskiego. Na stronie fundacji znajdziecie więcej informacji na temat aukcji. 

 

Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w akcji zapraszamy na stronę aukcji.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.