Tajemnicze dzieło sztuki

Brief.pl / Aktualności

Wczoraj w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie miała miejsce nietypowa sytuacja. Jeden ze zwiedzających mężczyzn niepostrzeżenie zawiesił na ścianie tajemniczy obraz wraz z muzealną tabliczką. Całe zdarzenie przypominało performance niszowego artysty, a co naprawdę miało na celu?

-

Po zapoznaniu się z pozostawioną przez mężczyznę tabliczką okazuje się, że autorem obrazu jest dziecko, a incydent stanowi niestandardowe zaproszenie do wzięcia udziału w aukcjach charytatywnych pod nazwą „Małe Dzieła Sztuki”, których celem jest umożliwienie Wielkiej Podróży Patrycji.Patrycja ma 16 lat, nieuleczalny nowotwór mózgu i wiarę w to, że marzenia się spełniają. Jej największym jest wyprawa do Japonii, niemożliwa bez wsparcia innych ludzi.

Na tabliczce umieszczony został QR kod przekierowujący do platformy , na której odbywają się licytacje obrazów dzieci, które postanowiły pomóc Patrycji. Aukcje potrwają do 14 lipca, a zebrane środki w całości przekazane zostaną na spełnienie marzenia Patrycji. Środki zebrane w aukcjach trafią bezpośrednio do Fundacji Marka Kamińskiego. Na stronie fundacji znajdziecie więcej informacji na temat aukcji. 

 

Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w akcji zapraszamy na stronę aukcji.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.