Niektórzy mają w sobie tę wewnętrzną wojnę...

Brief TV / Wiedza

O nowych koncepcjach i rolach marketingu, korporacjach i startupach oraz o międzynarodowych konkursach, a także ich wpływie na karierę i postrzeganie menedżera, z Tomaszem Marszałłem, dyrektorem marketingu w PKO Banku Polskim, rozmawia Grzegorz Kiszluk.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.