Salon Lamborghini w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Salon został otwarty w Warszawie. Jego otwarciu towarzyszyła prezentacja modelu Lamborghini Huracán LP 610-4.

-

Pierwszy w Polsce salon Lamborghini, znajdujący się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 w Warszawie, otwarty jest już dla klientów. Jego wnętrza zdobią dwa wyjątkowe modele włoskich supersportowych samochodów luksusowych – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4. Oprócz dostępnych na miejscu samochodów, w ofercie salonu znajduje się pełna gama aut producenta, a także ekskluzywna linia odzieżowa Collezione Automobili Lamborghini. Właścicielem salonu Lamborghini Warszawa, a także wyłącznym dystrybutorem marki Lamborghini w Polsce, jest Porsche Inter Auto Polska – spółka posiadająca 18 salonów samochodowych w całej Polsce m.in. marek Audi, Volkswagen, Skoda, Porsche, Bentley, a teraz także Lamborghini.

Otwarcie salonu Lamborghini Warszawa odbyło się 3 lipca 2014 r. Podczas eventu miała miejsce polska premiera najnowszego modelu Lamborghini Huracán LP 610-4. Samochód z 10-cylindrowym 5.2-litrowym silnikiem o mocy 610 PS posiada 7-biegową skrzynię i napęd 4x4. Prędkość 100 km/h osiąga w 3,2 sekundy, a rozpędza się maksymalnie do 325 km/h. Nowy model zaprezentowany został przez Stephana Winkelmanna, prezesa i dyrektora zarządzającego Automobili Lamborghini S.p.A. Wydarzeniu towarzyszył pokaz mody linii Collezione Automobili Lamborghini, a także kameralny koncert duetu Ani Karwan i Sławka Uniatowskiego.

::

Czy rosnąca liczba salonów i sklepów z dobrami luksusowymi świadczy o rosnącym dobrobycie w Polsce?

::

Przeczytaj też:

Branża wyrobów luksusowych dalej kwitnie

::

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.