Salon Lamborghini w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Salon został otwarty w Warszawie. Jego otwarciu towarzyszyła prezentacja modelu Lamborghini Huracán LP 610-4.

-

Pierwszy w Polsce salon Lamborghini, znajdujący się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 w Warszawie, otwarty jest już dla klientów. Jego wnętrza zdobią dwa wyjątkowe modele włoskich supersportowych samochodów luksusowych – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4. Oprócz dostępnych na miejscu samochodów, w ofercie salonu znajduje się pełna gama aut producenta, a także ekskluzywna linia odzieżowa Collezione Automobili Lamborghini. Właścicielem salonu Lamborghini Warszawa, a także wyłącznym dystrybutorem marki Lamborghini w Polsce, jest Porsche Inter Auto Polska – spółka posiadająca 18 salonów samochodowych w całej Polsce m.in. marek Audi, Volkswagen, Skoda, Porsche, Bentley, a teraz także Lamborghini.

Otwarcie salonu Lamborghini Warszawa odbyło się 3 lipca 2014 r. Podczas eventu miała miejsce polska premiera najnowszego modelu Lamborghini Huracán LP 610-4. Samochód z 10-cylindrowym 5.2-litrowym silnikiem o mocy 610 PS posiada 7-biegową skrzynię i napęd 4x4. Prędkość 100 km/h osiąga w 3,2 sekundy, a rozpędza się maksymalnie do 325 km/h. Nowy model zaprezentowany został przez Stephana Winkelmanna, prezesa i dyrektora zarządzającego Automobili Lamborghini S.p.A. Wydarzeniu towarzyszył pokaz mody linii Collezione Automobili Lamborghini, a także kameralny koncert duetu Ani Karwan i Sławka Uniatowskiego.

::

Czy rosnąca liczba salonów i sklepów z dobrami luksusowymi świadczy o rosnącym dobrobycie w Polsce?

::

Przeczytaj też:

Branża wyrobów luksusowych dalej kwitnie

::

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.