wp - grudzien 2016

Salon Lamborghini w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Salon został otwarty w Warszawie. Jego otwarciu towarzyszyła prezentacja modelu Lamborghini Huracán LP 610-4.

-

Pierwszy w Polsce salon Lamborghini, znajdujący się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 w Warszawie, otwarty jest już dla klientów. Jego wnętrza zdobią dwa wyjątkowe modele włoskich supersportowych samochodów luksusowych – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4. Oprócz dostępnych na miejscu samochodów, w ofercie salonu znajduje się pełna gama aut producenta, a także ekskluzywna linia odzieżowa Collezione Automobili Lamborghini. Właścicielem salonu Lamborghini Warszawa, a także wyłącznym dystrybutorem marki Lamborghini w Polsce, jest Porsche Inter Auto Polska – spółka posiadająca 18 salonów samochodowych w całej Polsce m.in. marek Audi, Volkswagen, Skoda, Porsche, Bentley, a teraz także Lamborghini.

Otwarcie salonu Lamborghini Warszawa odbyło się 3 lipca 2014 r. Podczas eventu miała miejsce polska premiera najnowszego modelu Lamborghini Huracán LP 610-4. Samochód z 10-cylindrowym 5.2-litrowym silnikiem o mocy 610 PS posiada 7-biegową skrzynię i napęd 4x4. Prędkość 100 km/h osiąga w 3,2 sekundy, a rozpędza się maksymalnie do 325 km/h. Nowy model zaprezentowany został przez Stephana Winkelmanna, prezesa i dyrektora zarządzającego Automobili Lamborghini S.p.A. Wydarzeniu towarzyszył pokaz mody linii Collezione Automobili Lamborghini, a także kameralny koncert duetu Ani Karwan i Sławka Uniatowskiego.

::

Czy rosnąca liczba salonów i sklepów z dobrami luksusowymi świadczy o rosnącym dobrobycie w Polsce?

::

Przeczytaj też:

Branża wyrobów luksusowych dalej kwitnie

::

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.