Salon Lamborghini w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Salon został otwarty w Warszawie. Jego otwarciu towarzyszyła prezentacja modelu Lamborghini Huracán LP 610-4.

-

Pierwszy w Polsce salon Lamborghini, znajdujący się przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 w Warszawie, otwarty jest już dla klientów. Jego wnętrza zdobią dwa wyjątkowe modele włoskich supersportowych samochodów luksusowych – Lamborghini Huracán LP 610-4 oraz Lamborghini Aventador LP 700-4. Oprócz dostępnych na miejscu samochodów, w ofercie salonu znajduje się pełna gama aut producenta, a także ekskluzywna linia odzieżowa Collezione Automobili Lamborghini. Właścicielem salonu Lamborghini Warszawa, a także wyłącznym dystrybutorem marki Lamborghini w Polsce, jest Porsche Inter Auto Polska – spółka posiadająca 18 salonów samochodowych w całej Polsce m.in. marek Audi, Volkswagen, Skoda, Porsche, Bentley, a teraz także Lamborghini.

Otwarcie salonu Lamborghini Warszawa odbyło się 3 lipca 2014 r. Podczas eventu miała miejsce polska premiera najnowszego modelu Lamborghini Huracán LP 610-4. Samochód z 10-cylindrowym 5.2-litrowym silnikiem o mocy 610 PS posiada 7-biegową skrzynię i napęd 4x4. Prędkość 100 km/h osiąga w 3,2 sekundy, a rozpędza się maksymalnie do 325 km/h. Nowy model zaprezentowany został przez Stephana Winkelmanna, prezesa i dyrektora zarządzającego Automobili Lamborghini S.p.A. Wydarzeniu towarzyszył pokaz mody linii Collezione Automobili Lamborghini, a także kameralny koncert duetu Ani Karwan i Sławka Uniatowskiego.

::

Czy rosnąca liczba salonów i sklepów z dobrami luksusowymi świadczy o rosnącym dobrobycie w Polsce?

::

Przeczytaj też:

Branża wyrobów luksusowych dalej kwitnie

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.