Marcin Maj prezesem OS3

Marcin Maj prezesem OS3

Brief.pl / Ludzie

1 lipca br. Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 Sp. z o.o, zastępując Damiana Rutkowskiego, piastującego tę funkcję dotychczas. Maj jest równolegle członkiem zarządu OS3 Group SA.

-

W OS3 Marcin Maj będzie odpowiedzialny za zarządzanie działaniami marketingu strategicznego i operacyjnego agencji oraz za jej dalszy sukcesywny rozwój na rynku polskim i międzynarodowym. Ponadto będzie nadzorował realizację planów biznesowych, przygotowanie i wdrożenie oferty opartej na synergii działań online i offline oraz pozyskiwanie nowych źródeł przychodów. 

Maj jest związany z branżą 15 lat, a od 12 lat współpracuje z OS3. Posiada rozległe doświadczenie, które zdobywał, pełniąc funkcje client service directora, warsaw branch managera, członka zarządu, managing directora i business development directora. Wykładowca, prelegent, coach, juror w konkursach reklamowych, autor wielu publikacji. Doceniony przez branżę za całokształt dorobku w biznesie reklamowym otrzymał tytuł AdMana 2013. 

Od dwóch lat Maj jest członkiem zarządu OS3 Group SA, gdzie odpowiada za strategię sprzedaży, new business development oraz akwizycję nowych spółek portfelowych Grupy.

::

Zobacz także:

OS3 idzie na wojnę

Tagi:

OS3 Marcin Maj

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.