Marcin Maj prezesem OS3

Marcin Maj prezesem OS3

Brief.pl / Ludzie

1 lipca br. Marcin Maj objął stanowisko prezesa agencji OS3 Sp. z o.o, zastępując Damiana Rutkowskiego, piastującego tę funkcję dotychczas. Maj jest równolegle członkiem zarządu OS3 Group SA.

-

W OS3 Marcin Maj będzie odpowiedzialny za zarządzanie działaniami marketingu strategicznego i operacyjnego agencji oraz za jej dalszy sukcesywny rozwój na rynku polskim i międzynarodowym. Ponadto będzie nadzorował realizację planów biznesowych, przygotowanie i wdrożenie oferty opartej na synergii działań online i offline oraz pozyskiwanie nowych źródeł przychodów. 

Maj jest związany z branżą 15 lat, a od 12 lat współpracuje z OS3. Posiada rozległe doświadczenie, które zdobywał, pełniąc funkcje client service directora, warsaw branch managera, członka zarządu, managing directora i business development directora. Wykładowca, prelegent, coach, juror w konkursach reklamowych, autor wielu publikacji. Doceniony przez branżę za całokształt dorobku w biznesie reklamowym otrzymał tytuł AdMana 2013. 

Od dwóch lat Maj jest członkiem zarządu OS3 Group SA, gdzie odpowiada za strategię sprzedaży, new business development oraz akwizycję nowych spółek portfelowych Grupy.

::

Zobacz także:

OS3 idzie na wojnę

Tagi:

OS3 Marcin Maj

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.