Dobierz polisę z aplikacją od ING

Dobierz polisę z aplikacją od ING

Brief.pl / Inspiracje

ING Życie uruchomiło nową aplikację, pozwalającą klientom przeanalizować ich potrzeby ubezpieczeniowe i dobrać odpowiednie rozwiązania. Na stronie ingzycie.pl można wziąć udział w zabawnej ankiecie, która pomoże określić oczekiwania względem polisy. Aplikację przygotowała stale współpracująca z ING Życie agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT.

-

Powiedz nam, co jest dla ciebie ważne, a my powiemy Ci, jak to zabezpieczyć – tymi słowami ING Życie zachęca do zbadania swoich potrzeb w zakresie wyboru wariantu ubezpieczeniowego. Hasło jest spójne ze strategią firmy, mającą na celu budowanie zadowolenia klientów poprzez właściwe dobrane produkty, odpowiadające na ich realne potrzeby. Na podstawie odpowiedzi udzielonych przez użytkownika, aplikacja rekomenduje rozwiązanie ubezpieczeniowe: ochronne lub ochronno-inwestycyjne. Zachęca też do skorzystania z porady przedstawiciela ING Życie, udostępniając formularz kontaktowy.

Każda odpowiedź wybrana przez użytkownika aplikacji jest ilustrowana zabawną animacją. Narzędzie w przystępny sposób obrazuje zalety posiadania ubezpieczenia, pozwala też skalkulować budżet potrzebny do realizacji planów na – nawet dość odległą – przyszłość. Każdemu wariantowi odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość związanych z nią kosztów. Użytkownicy aplikacji mogą się przekonać, że ubezpieczenie w ING Życie pomoże zapewnić bezpieczną przyszłość oraz środki na zaspokojenie potrzeb ich i rodziny. 

Edukacyjną wartość aplikacji dopełniają krótkie filmy przygotowane przez agencję 180 we współpracy ze studiem produkcyjnym F25. Materiały przedstawiają cztery różne produkty ubezpieczeniowe oraz obrazują koszty związane z wychowaniem i edukacją dziecka. Bohaterka filmów – Victoria - przedstawia zalety posiadania polisy na życie oraz systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie.

Wypróbuj aplikację ING

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.