Dobierz polisę z aplikacją od ING

Dobierz polisę z aplikacją od ING

Brief.pl / Inspiracje

ING Życie uruchomiło nową aplikację, pozwalającą klientom przeanalizować ich potrzeby ubezpieczeniowe i dobrać odpowiednie rozwiązania. Na stronie ingzycie.pl można wziąć udział w zabawnej ankiecie, która pomoże określić oczekiwania względem polisy. Aplikację przygotowała stale współpracująca z ING Życie agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT.

-

Powiedz nam, co jest dla ciebie ważne, a my powiemy Ci, jak to zabezpieczyć – tymi słowami ING Życie zachęca do zbadania swoich potrzeb w zakresie wyboru wariantu ubezpieczeniowego. Hasło jest spójne ze strategią firmy, mającą na celu budowanie zadowolenia klientów poprzez właściwe dobrane produkty, odpowiadające na ich realne potrzeby. Na podstawie odpowiedzi udzielonych przez użytkownika, aplikacja rekomenduje rozwiązanie ubezpieczeniowe: ochronne lub ochronno-inwestycyjne. Zachęca też do skorzystania z porady przedstawiciela ING Życie, udostępniając formularz kontaktowy.

Każda odpowiedź wybrana przez użytkownika aplikacji jest ilustrowana zabawną animacją. Narzędzie w przystępny sposób obrazuje zalety posiadania ubezpieczenia, pozwala też skalkulować budżet potrzebny do realizacji planów na – nawet dość odległą – przyszłość. Każdemu wariantowi odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość związanych z nią kosztów. Użytkownicy aplikacji mogą się przekonać, że ubezpieczenie w ING Życie pomoże zapewnić bezpieczną przyszłość oraz środki na zaspokojenie potrzeb ich i rodziny. 

Edukacyjną wartość aplikacji dopełniają krótkie filmy przygotowane przez agencję 180 we współpracy ze studiem produkcyjnym F25. Materiały przedstawiają cztery różne produkty ubezpieczeniowe oraz obrazują koszty związane z wychowaniem i edukacją dziecka. Bohaterka filmów – Victoria - przedstawia zalety posiadania polisy na życie oraz systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie.

Wypróbuj aplikację ING

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.