Peppermint powiększa zespół

Peppermint powiększa zespół

Brief.pl / Ludzie

Dominika Parol dołączyła do zespołu agencji kreatywnej Peppermint i objęła stanowisko senior account managera.

-

Dominka Parol posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży i może się pochwalić współpracą z agencjami - McCann (na stanowisku account manager), w której obsługiwała takich klientów, jak L'Oreal Polska, Nestle, czy MasterCard, a także Leo Burnett (również na stanowisku account manager), gdzie dla Philip Morris pracowała z marką Marlboro, a dla Diageo z Johnny Walkerem. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w agencji Havas, dawne EURO RSCG 4D.

Bezpośrednią przełożoną Dominiki będzie Sabrina Kotkowska, account director w agencji Peppermint. - Doświadczenie Dominiki w realizacji tak różnorodnych projektów, w tym kampanii ATL, doskonale wpasowuje się w strategię rozwoju Peppermint, a także nasze najbliższe plany rozbudowy działu obsługi Klienta – podkreśla Sabrina Kotkowska.

::

Dominika będzie odpowiedzialna za prowadzenie bieżących i nowych projektów realizowanych przez agencję, zarówno z zakresu digital, BTL jak i ATL. 

Tagi:

Peppermint

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.