Peppermint powiększa zespół

Peppermint powiększa zespół

Brief.pl / Ludzie

Dominika Parol dołączyła do zespołu agencji kreatywnej Peppermint i objęła stanowisko senior account managera.

-

Dominka Parol posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży i może się pochwalić współpracą z agencjami - McCann (na stanowisku account manager), w której obsługiwała takich klientów, jak L'Oreal Polska, Nestle, czy MasterCard, a także Leo Burnett (również na stanowisku account manager), gdzie dla Philip Morris pracowała z marką Marlboro, a dla Diageo z Johnny Walkerem. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w agencji Havas, dawne EURO RSCG 4D.

Bezpośrednią przełożoną Dominiki będzie Sabrina Kotkowska, account director w agencji Peppermint. - Doświadczenie Dominiki w realizacji tak różnorodnych projektów, w tym kampanii ATL, doskonale wpasowuje się w strategię rozwoju Peppermint, a także nasze najbliższe plany rozbudowy działu obsługi Klienta – podkreśla Sabrina Kotkowska.

::

Dominika będzie odpowiedzialna za prowadzenie bieżących i nowych projektów realizowanych przez agencję, zarówno z zakresu digital, BTL jak i ATL. 

Tagi:

Peppermint

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.