Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu najchętniej oglądaliście Kate Cooper i jej Kłamstwa Marketingu. Szukaliście również odpowiedzi na pytania jak działa szeptanka oraz czy stażysta to niewolnik XXI wieku.

-

KŁAMSTWA MARKETINGU

Kate Cooper, konsultantka ds. marketingu produktów żywieniowych w ciągu 7 minut swojej prezentacji wprawiła w osłupienie zgromadzone audytorium.

::

STANOWISKO BUSINESS DEVELOPMENT MANAGERA W K2 MEDIA OBJĘTE

Karolina Malewicz dołączyła od lipca do zespołu K2 Media na stanowisko business development manager. Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie Działem Rozwoju K2 Media, agencji mediowej z Grupy K2.

::

JAK DZIAŁA SZEPTANKA?

Popularna "szeptanka" to największe zło, o jakie można oskarżyć agencje interaktywne lub zajmujące się komunikacją w mediach społecznościowych. Warto przeanalizować czym jest i jak działa. Po pierwsze: jest nie do wykrycia...

::

STAŻYSTA... NIEWOLNIK XXI WIEKU?

Z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami wynika, że ponad połowa studentów w Polsce obawia się wejścia na rynek pracy. Dobrym startem dla niedoświadczonych pracowników mogą być staże i praktyki. Niestety, jakość programów stażowych oferowanych przez firmy często pozostawia wiele do życzenia...

::

KREATYWNOŚĆ POLAKÓW WARTA MILIONY

Dobry pomysł to nie wszystko, pozostaje jeszcze kwestia funduszy na jego realizację. Wsparcie można otrzymać ze strony inwestorów, inkubatorów przedsiębiorczości i parków technologicznych. Obecnie jednak młodzi ludzie coraz częściej decydują się na wykorzystanie potencjału internetu i sięgają po niestandardowe formy finansowania.

::

 

Tagi:

top5

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.