Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu najchętniej oglądaliście Kate Cooper i jej Kłamstwa Marketingu. Szukaliście również odpowiedzi na pytania jak działa szeptanka oraz czy stażysta to niewolnik XXI wieku.

-

KŁAMSTWA MARKETINGU

Kate Cooper, konsultantka ds. marketingu produktów żywieniowych w ciągu 7 minut swojej prezentacji wprawiła w osłupienie zgromadzone audytorium.

::

STANOWISKO BUSINESS DEVELOPMENT MANAGERA W K2 MEDIA OBJĘTE

Karolina Malewicz dołączyła od lipca do zespołu K2 Media na stanowisko business development manager. Malewicz będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych klientów, realizację planów sprzedażowych oraz zarządzanie Działem Rozwoju K2 Media, agencji mediowej z Grupy K2.

::

JAK DZIAŁA SZEPTANKA?

Popularna "szeptanka" to największe zło, o jakie można oskarżyć agencje interaktywne lub zajmujące się komunikacją w mediach społecznościowych. Warto przeanalizować czym jest i jak działa. Po pierwsze: jest nie do wykrycia...

::

STAŻYSTA... NIEWOLNIK XXI WIEKU?

Z badania przeprowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami wynika, że ponad połowa studentów w Polsce obawia się wejścia na rynek pracy. Dobrym startem dla niedoświadczonych pracowników mogą być staże i praktyki. Niestety, jakość programów stażowych oferowanych przez firmy często pozostawia wiele do życzenia...

::

KREATYWNOŚĆ POLAKÓW WARTA MILIONY

Dobry pomysł to nie wszystko, pozostaje jeszcze kwestia funduszy na jego realizację. Wsparcie można otrzymać ze strony inwestorów, inkubatorów przedsiębiorczości i parków technologicznych. Obecnie jednak młodzi ludzie coraz częściej decydują się na wykorzystanie potencjału internetu i sięgają po niestandardowe formy finansowania.

::

 

Tagi:

top5

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.