wp - grudzien 2016

PlaceKnow.com wie, gdzie chcesz spędzić wakacje

PlaceKnow.com wie, gdzie chcesz spędzić wakacje

Brief for Poland / Technologie

Portal turystyczny Placeknow.com, wprowadza usługę indywidualnych rekomendacji miejsc spędzenia wolnego czasu. Propozycje są dopasowane do unikalnych potrzeb użytkownika.

-

Użytkownik otrzymuje propozycje wycieczek na podstawie analizy indywidualnych potrzeb, która odbywa się na podstawie trzech czynników.

Pierwszym krokiem jest założenie konta na portalu PlaceKnow.com, następnie użytkownik zostanie poproszony o odpowiedź na kilka pytań, dotyczących jego osobistych preferencji. Deklaracje ulubionych miejsc spędzania wolnego czasu, takie jak plaża czy góry, środków transportu, a także informacje o tym, w jakim towarzystwie najchętniej podróżuje, będą miały wpływ na późniejsze sugestie wyjazdu.

Drugim analizowanym obszarem jest aktywność użytkownika na platformie PlaceKnow.com, na którą składają się m.in. interakcje z innymi użytkownikami, informacje o miastach, którymi się interesuje, polubienia miejsc, czy zdjęć. Oprócz tego brana jest pod uwagę ogólna atrakcyjność turystyczna miast. Te, które mają odpowiednią bazę noclegową i turystyczną, są częściej sugerowane osobom poszukującym odpowiedniego miejsca na wyjazd.

Na podstawie tych wszystkich danych otrzymujemy listę sugerowanych destynacji podróży z oszacowaniem budżetu i czasu podróży. Wielość informacji pozwoli np. na wybór najtańszego sposobu wycieczki. Rekomendacje obejmują połączenia różnymi środkami transportu wraz z porównaniem kosztów i potrzebnego czasu, a także różnych lokalnych ofert miejsc noclegowych, czy restauracji. Od razu po założeniu konta można otrzymać pierwsze propozycje wycieczek. Rekomendacje dotyczą nie tylko wyjazdów wakacyjnych, ale też weekendowych.

PlaceKnow.com to przede wszystkim platforma społecznościowa. Użytkowncy zakładają profile, mogą dodawać zdjęcia ze swojej podróży, oznaczać osoby i oceniać miasta. Przy każdej rekomendacji pojawia się lista użytkowników, którzy tam byli lub obecnie mieszkają, więc łatwo można nawiązać z nimi kontakt. Ponadto serwis oferuje możliwość odbywania wirtualnych wycieczek, więc każdą sugerowaną wycieczkę można najpierw wypróbować online.

PlaceKnow.com pomaga przy tym w promocji miast na całym świecie, a także lokalnym przedsiębiorstwom. Dla firm z branży turystycznej stwarza możliwość kierowania reklamy spersonalizowanej.

PlaceKnow.com został laureatem konkursu biznesowego Startup Open, w którym brało udział 450 startupów z całego świata.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.