Kilka słów o pochodzeniu marki

Brief TV / Wiedza

W marcu br. na Stadionie Narodowym przedstawiciele firm, regionów i uczelni debatowali nad tematem marek oraz ich pochodzenia.

-

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, moderator spotkania, pytał gości o to, czy miejsce pochodzenia marki ma znaczenie dla jej rozwoju, oraz o to, z czym aktualnie kojarzona jest Polska. W rozmowie udział wzięli: Robert Moreń, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT; Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Bank; Marta Hereźniak, adiunkt w katedrze marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego; Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań; Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. komunikacji PL.2012+.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.