Kilka słów o pochodzeniu marki

Brief TV / Wiedza

W marcu br. na Stadionie Narodowym przedstawiciele firm, regionów i uczelni debatowali nad tematem marek oraz ich pochodzenia.

-

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, moderator spotkania, pytał gości o to, czy miejsce pochodzenia marki ma znaczenie dla jej rozwoju, oraz o to, z czym aktualnie kojarzona jest Polska. W rozmowie udział wzięli: Robert Moreń, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT; Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Bank; Marta Hereźniak, adiunkt w katedrze marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego; Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań; Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. komunikacji PL.2012+.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.