Kilka słów o pochodzeniu marki

Brief TV / Wiedza

W marcu br. na Stadionie Narodowym przedstawiciele firm, regionów i uczelni debatowali nad tematem marek oraz ich pochodzenia.

-

Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny naszego magazynu, moderator spotkania, pytał gości o to, czy miejsce pochodzenia marki ma znaczenie dla jej rozwoju, oraz o to, z czym aktualnie kojarzona jest Polska. W rozmowie udział wzięli: Robert Moreń, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PLL LOT; Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Bank; Marta Hereźniak, adiunkt w katedrze marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego; Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta Poznań; Mikołaj Piotrowski, dyrektor ds. komunikacji PL.2012+.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.