Poligon rozwoju

Brief TV / Technologie

Czy poligon wojskowy jest wciąż inkubatorem, w którym rozwijają się nowoczesne technologie, z którymi mamy do czynienia na co dzień? Czy polskie uczelnie są w stanie wyjść naprzeciw potrzebom biznesu? - i na odwrót. Czy Polska ma szansę na to, by stać się poważnym graczem na rynku badań kosmicznych?

-

O wpływie przemysłu zbrojeniowego na kształt gospodarki, relacji na linii uczelnie - biznes - administracja, a także planach rozwoju Polskiej Agencji Kosmicznej opowiada prof. Mariusz Figurski, prorektor ds. spraw rozwoju Wojskowej Akademii Technicznej. Rozmawia Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief“.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.